vrijdag 18 maart 2011

Boe....Boee

Hier kom ik de leuke koe.........ik had van een lieve blog/mail vriendin.....die ik nog van mijn viltperiode ken, een leuk patroon van een sleutelhanger gekregen...
Ook weer een heel leuk patroon om te maken.....hij hangt nu bij mijn schoonzus aan de tas...
Ik had m een poosje geleden al gehaakt...maar nog niet laten zien.
Morgen laat ik mijn nieuwe Cupcake's zien................en mijn Give-Away......eindelijk wat bedacht....en dat moest ook wel, aangezien ik al 135 volgers heb....wat gaat dat snel zeg...ik ben er ook heel blij mee............SUPER...

Groetnis Klaske

8 reacties:

Corine zei

Heel schattig!!!

Corine zei

En ik ben ook heel benieuwd naar je nieuwe Cupcakes!!!!!!!!!! :-)

zomooizohip zei

Wat een leuke! En ook ik ben benieuwd naar de cupcakes!

esther zei

wat een leuke koe is dat.

Desirée-ScrapDees zei

wat is tie leuk weer zeg, echt schattig!

Haakmuts zei

wat een schattig koetje.........

Tania zei

Superleuk koetje!

Esther zei

Prachtig koetje, Groetjes Esther.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske