woensdag 30 maart 2011

Nog maar een konijntje gemaakt

Ik heb nog maar een konijntje gehaakt.....nu met een eendje als vriendje...en een kikker.
Ze zijn zo leuk om te maken....niet een moeilijk patroon.....ik dacht laat ik eens een andere variant maken....appelgroen is namelijk mijn lievelings kleur...

In de kringloop winkel in Bergum heb ik een mooi koopje gedaan....daar lagen oude keycords in een mandje voor 25 eurocent.....en daar zat een sleutelring, een musketonhaak ..... en nog een klik geval aan...er lagen 20, ik heb ze meteen allemaal meegenomen....hier kan ik wel wat mee.....en nog wat jampotjes voor 20 eurocent per stuk.....

Ik heb een paar op de foto gezet....helaas geen foto van de jampotjes.........

Groetnis Klaske

20 reacties:

creathea zei

Het wordt ook tijd dat ik weer eens in de kringloop ga kijken, maar ja m'n to-do list is al zo lang en er komt alleen maar meer bij.......
Je sleutelhangers zijn errug leuk. Is het niet heel priegelig om het konijntje in elkaar te zetten?
Groetjes Thea

Crea by Essie zei

De Give away vond al een schatje maar deze mag er ook zeker zijn. goed gescoord met de keykoords 1 om te onthouden ben zelf vanochtend naar de kringloop geweest . Niets mee genomen. Ben op zoek naar een leuk romantisch wit vaasje. stst voor de mijn dochter haar kamer.

groetjes
Esther

Klaske v.d Bij zei

@Creathea...nee het is geen geprielig dat konijntje...valt reuze mee

zomooizohip zei

Dit konijntje is ook erg leuk! En die ringen en musketonhaken kun je idd mooi gebruiken voor je amigurumi sleutelhangers.

Tania zei

Superlief hangertje! En leuke vondsten bij de kringloop :-)

Sofieke zei

Ohh wat lief! Wat een schattig konijntje het je toch weer gemaakt!

Groetjes Sofieke

muisjoanne zei

Hoi Klaske
Ik vind hem zo lief ik prober ook te haken (zondag wat steekjes geleerd van mijn vriendin) dus ik ga nu ook op zoek naar leuke patroontjes en ik ga naar de kringloop als mijn lichaam/rug het toelaat Ik heb er 3 (lees in de omtrek van 10km)in de omgeving zitten dus ik kan mijn lol op
Liefs Joanne

Marièlle zei

Leuk konijntje! En een heel slimme tip van die keycords, nooit bij stilgestaan eigenlijk. Vrijdag hebben wij rommelmarkt op school en bij het sorteren van de zooi daarvoor heb ik er heel veel voorbij zien gaan dus misschien ga ik die vrijdag wel kopen, mooi voor mij en mooi voor de opbrengst voor school :-)

Op de site van Christel Krukkert staan trouwens ook leuke gratis patroontjes van kleine amigurumis, die zijn ook zeer geschikt als sleutelhangers

Anna zei

haha Klaske wat leuk...ik heb precies dezelfde keycords gekocht in burgum :)kom er regelmatig, en altijd met veel zooi weer er weg.

prachtige haaksels weer.

groetjes Anna fan de sweach.

Desirée-ScrapDees zei

oh wat is tie leuk weer, ook het eendje(neem ik aan) erbij is erg lief zeg, lekker fris en fruitig dat groen, leuk!

Corine zei

Konijntje blijft leuk!!!

Esther zei

Wat een leuk konijntje heb je weer gemaakt. Schattig. Groetjes Esther.

Caet zei

Lief Konijntje!!

Leuke kleurtjes!

Patroontje zelf verzonnen?

Liefs Kaatje

Klaske v.d Bij zei

@Caet....nee ik heb het patroontje zelf gekocht hahaha...

Liefs Klaske

Vlinder zei

Ooohh, in deze kleur is hij ook heel erg schattig :)
En de kringloop .... ja, altijd wel leuke dingen te scoren daar.

Cinderell@'s wereld zei

Zo zoet...en te schattig!
Cinderell@

Esther zei

deze versie van het konijntje vind ik ook erg leuk geworden en dan met dat schattige eendje erbij..helemaal super.

Nog een tip voor sleutelhangers. Gewoon vragen in de supermarkt, bouwmarkt.
Zo kom ik er gratis aan, je vraagt gewoon of ze van die winkelmuntjes hebben en daar zitten vaak een sleutelhanger bij en vaak krijg je ze wel gratig.
Zo is mijn schoonmoeder al aardig bezig en heb ik er al aardig wat in bezit... haha

dobbel zei

Hoi

Deze variant is ook prachtig, vind zelf dat groene ook erg mooi.
en een goede vonds hoor bij de kringloop, altijd handig kan je voorpig mee voor he.

groetjes

Roos zei

Wat zijn het toch een lieve konijntjes, ook deze scoort weer een hoog OOOHHH gehalte....
Ik haal ook altijd overal de haken en ringetjes af. Alhoewel ik laatst van een collegaatje een zak vol sleutelringen kreeg. Van haar mans oude werk blijkbaar.
Voor mij van onschatbare waarde, dat zijn de prachtigste krijgertjes toch, groetjes Roos

Drakelientje zei

Ooohhh, wat een schattig konijntje weer! Lekker lenterig :)

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske