dinsdag 7 juni 2011

Buttons gehaakt

Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten van het weekend en dan lekker even aan de haak....het zijn dit keer Buttons geworden.
Heel leuk om te doen en niet moeilijk.....er zullen er meer volgen denk ik.
Het patroon van deze button kun je Hier kopen....ze zijn vrij groot wel 8 cm....maar ook weer heel leuk om te doen.
Dit patroontje heb ik getest voor Claire ( Haakmuts ) het patroontje kun je in haar webshop kopen, deze buttons staan zo leuk aan een tas, of als versiering op en T'shirt, tas etc

Ik ga gauw weer aan de haak....Pinkstermaandag sta ik op een markt in Veenklooster, daar wordt dan het Pinksterfeest gevierd...en hebben ze een leuke markt bij georganiseerd.

Groetnis Klaske

25 reacties:

Roos zei

Ze zijn prachtig Klaske, daar zul je veel bekijks en hopelijk ook verkoop mee hebben. veel succes gewenst alvast met de markt!

Het Knuter Huuske zei

Ben niet zoveel aan het bloggen, maar af en toe waai ik even rond :D
Ik vind je buttons super leuk!! ♥

willemijn zei

Wat leuk! ziet er goed uit.... succes op de markt....

Corine zei

Schattig zijn ze geworden!!! Het leuke aan deze werkjes is, is dat je heel snel zo'n leuk resultaat hebt.

mums zei

Wat zien ze er weer mooi uit!
Heel erg leuk!
Succes in veenklooster, misschien kom ik nog even langs!
groetjes, Maaike

Saskia zei

Oooh... dit is superleuk!!! Mooi, mooi! :)

Groetjes, Saskia :)

Lien zei

Ah tof!!!! Leuk gedaan!

Amarins zei

Wat zijn deze weer super leuk.
Veel plezier in Veenklooster. Er komen altijd heel veel mensen dus maak je maar klaar haha!
Groetjes,
Amarins

HOEPZIKA ! zei

Mooi!

zomooizohip zei

Ze zijn erg leuk!

knussemus zei

Dat paddestoeltje is lief geworden zeg!

Groetjes,

Maartje

Haakmuts zei

He Klaske je buttons zijn helemaal leuk geworden, schattig dat schilpadje ook he, de mijne moet nog pootjes krijgen:-)
Nog bedankt voor het testen, veel succes met de markt,ik hoop dat je veel verkoopt.

Kim zei

Wat een leuke buttons. Vooral die schildpad is geweldig!

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com/

LittleBe. zei

Wat een schatjes weer!! Ook leuk als badge voor op je jeansbroek
liefs,

Nancy zei

Ze zijn ontzettend leuk!! Jammer dat het hier niet in de buurt is, anders kwam ik even langs hoor! Heel veel succes, maar dat lukt vast wel met al het moois dat jij maakt!

Marjolein zei

wat een leukerdjes zijn dit!

Mirella zei

super leuk die buttons, vooral het schildpadje!!
Niet moeilijk zeg je? nou wel als je niet kan haken en het ook nooit zal leren den ik ;-)

hester zei

wat heb je een leuke buttens gemaakt zeg
daar word je toch vrolijk van als je dit ziet!!!!

mamaleintje zei

wat een schattige buttons zeg, en zo mooi gehaakt
zo ver ben ik nog lang niet.
groeten mamaleintje

Anoniem zei

wat maak jij veel moois!
Kom via via ineens bij jou terrecht en direct rijst bij mij de vraag omhoog of ik jou misschien heb gekent.
(Brutale vraag maar ken jij de fam. van Middelkoop?)

hartelijke groeten Erika van der Laan-Sluijs

Anna zei

Very pretty little things...
Anna

Fenny zei

Wat haak je toch altijd leuke dingen!
Deze hangers zijn ook super mooi gelukt!!

Klaske v.d Bij zei

@Anoniem...jazeker ken ik de fam van middelkoop..maar ik ken jou geloof ik niet

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een schatjes zijn het zeg, zo leuk! En dat schilpadje vind ik helemaal een droppie!

Esther zei

Ze zijn Prachtig, ik zie tot mijn verbazing dat ik nog geen volger van je ben, moet me wel een beetje schamen. Ga het gauw doen, Groetjes Esther.

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske