donderdag 2 februari 2012

Koosje en mini Bunny....

Ik heb van de week weer een Koosje gehaakt.....maar nu eens wat anders dan de "standaard" Koosjes...
Er zijn nogal wat baby's onderweg....dus een leuk gehaakt beestje is altijd welkom...en ze zijn ook zo snel klaar...
Ook heb ik nog een mini Bunny gemaakt...ze wou wel samen met Koosje op de foto,dus hier komen ze..

Er liggen nog veel onafgewerkte haakwerkjes, die zal ik eerst eens in elkaar zetten....want de mand met de werkjes wordt steeds groter...
Ik probeer elke week iets op mijn blog te plaatsen.....maar ik ben ook nog bezig met de showpakjes van onze Twirlsters....voor het nieuwe seizoen..dus heb het druk......druk....maar ja hebben we dat niet allemaal....

Groetnis Klaske

17 reacties:

Hilda zei

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wauwwwwwwwwwwwwwwwwww. Wat is ossje gaaf, super Klaske.Mini Bunny is zo lief, tuurlijk moet die er ook bij hihihi

Ga jij maar ff heeel gauw die half afgewerkte werkjes afmaken, wachten ik op de foto;s hihiihi

En succes met de showpakjes voor de Meiden..... jij verveelt je niet hihihi.

Ik geniet altijd zo van jou creaties hé, top.

Groetjes hIlda

Haakmuts zei

Hoi Klaske, weer SUPER schattig deze leuke knuffels. Leuk ook om ze 2 kleurig te maken.
Hoe is het met je winkeltje?
Succes met alle werkzaamheden.

Lief en Mooi zei

Wat lief! Kleurtjes zijn ook perfect!

Gorete Cerdeira zei

Maravilhoso o coelhinho!! Tem um atitude tão serena!!
beijo, Gorete

Esther zei

Hoi Klaske, SUPER en die oogjes zooooooo lief. Fijne donderdag Groetjes Esther.

Céline zei

Wat een dotjes. Heel mooi gemaakt. Leuk om een zelfgemaakt cadeautje te geven bij de geboorte van een baby. Groetjes Céline

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

wauw wat mooi!!!!

Moos zei

Wat een poepies weer meis!!!!!!!

Monique zei

Wat een schatjes! en wat mooi gehaakt.

Sofie zei

Leuk, je Koosje, dank je voor de tip, zo heb ik weer inspiratie voor mijn volgend Koosje,
Groetjes Sofie

Wendy zei

Wat een mooi en schattig koosje en bunny is ook al zo leuk en schattig.

Succes met de showpakjes.

Groetjes Wendy

Matawi zei

Wat een schatjes weer!
Heel mooi gemaakt.

Groetjes Tamara.

Amarins zei

Wauw wat zijn deze mooi en lief!
Groetjes, Amarins

Mirella zei

ach wat een schatjes weer !! super leuk

Michelle zei

Wat een schatjes! Koosje is inderdaad leuk om te maken, ik heb er laatst ook eentje gemaakt. Wat leuk dat je de voetjes en de oren een ander kleurtje erbij geeft.

Monique zei

Wat een lieve en mooie knuffels. Koosje blijft leuk!

Bregit zei

Wat zijn ze leuk!
Groetjes van Bregit

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske