woensdag 21 maart 2012

Blub...ik ben een vis

Even tussen de Cupcake's en Swap met Corine.....een paar kleine visjes gehaakt..
Mijn nichtje en neefje willen graag een goudvis, maar ja de kom moet ook schoon en ze moeten op tijd eten hebben, dat gaat soms niet samen...
Vandaar deze gehaakt visjes....ik had nog een paar honing potten staan....en die zijn zo leuk voor deze visjes.
Het orginele patroon komt hier vandaan en Heidi heeft een vertaling op haar blog staan, ze zijn erg leuk om te maken en je hebt een snel cadeautje.
Nu snel weer aan de Cupcake haak, want die moet van de week de deur uit

Groetnis Klaske

15 reacties:

Corine zei

Leuk die visjes, die wil ik ook nog eens maken! Ik ben nog druk aan de swap bezig, het wordt erg leuk!! Het is ook zo leuk om te doen, ik ben erg nieuwsgierig wat jij aan het maken bent :-)

Bregit zei

Wat schattig, en een leuk idee die goudvisjes!
Groetjes van Bregit

Wendy zei

Geweldig zeg deze kommen met gehaakte goudvisjes mooi gemaakt

Groetjes Wendy

Readkapke zei

Ik zag hem al eens eerder voorbijkomen, ze zijn super leuk, ook om kado te geven aan kinderen inderdaad!

esther zei

wat een schatjes zijn dat zeg.
daar zullen je neefje en nichtje vast heel blij mee zijn.

Moos zei

Leuk!!!!!!

Jet zei

Wat ziet dat er stoer uit.

Esther zei

Ze zijn ergggg leuk, Groetjes Esther

☼Carolina Artesanías☼ zei

nice!!

Small Things zei

What fun!
Kisses

Haakmuts zei

Kijk dat is nog eens makkelijk, geen gedoe om de viskom schoon te maken, geen oppas tijdens de vakantie, en je hoef ze zelfs geen eten te geven, helemaal top zulke vissen.
Mooi gemaakt hoor.

Mirella zei

Super leuk!!!
is ook iets voor doe kids hier ;-)

Maryś zei

Lovly - zachłysnęłam się rybkami - są przepiękne ♥

Michelle zei

Wat een super idee! <3

Nancy HomemadebyNancy zei

Ze staan ook nog steeds hoog op mijn to-do lijstje. Ik vind ze zo leuk!! (gewoon voor mezelf ;-)
Fijn weekend!
liefs, Nancy

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske