donderdag 1 maart 2012

De mini PTT Postzaktas is klaar....

De tas is eindelijk af.....er moest nog een voering in...,daar heb ik geen foto.s van gemaakt, maar er zit een groen/wit ruitje in...... de tas is door mijn moeder gemaakt..ik heb de sleutelhanger gehaakt...
Dit is m dan.....wat vinden jullie ervan....mijn nichtje sprong een gat in de lucht, toen mijn moeder de tas kwam brengen Ze heeft gisteren de hele dag met de tas om gesjouwd en iedereen moest m bewonderen natuurlijk, ik heb geen foto's gemaakt van mijn nichtje, vind ik prive.
En de sleutelhanger in de kleuren van de tas.....natuurlijk moest zij ook een muisje, ze zijn zo leuk om te maken..het is een patroontje van Haakmuts
Ik ga nu snel weer aan de slag het HH moet worden gedaan en nog 3 Team pakjes afloveren en dan begin ik weer aan een nieuw haak project..

Groetnis Klaske

24 reacties:

Nikki zei

Leuk zeg! :)

Angélique zei

Een heel vrolijke tas met een even zo vrolijk muisje er aan; heel erg leuk!

Wendy zei

ziet er leuk en vrolijk uit zo

Groetjes Wendy

Lief en Mooi zei

Wat is deze tas mooi! Helemaal leuk alles bij elkaar passend.

Nancy HomemadebyNancy zei

Hij is prachtig!!! Kan me voorstellen dat ze er superblij mee is!! Wow!!! Wat een werk, maar echt schitterend!!
liefs, Nancy

gerrie zei

Geweldig geworden, diep respect voor zo'n enorm werkstuk!!!
Groetjes Gerrie

Tamara zei

Wat leuk weer!
Heel mooi gedaan!

GRoetjes Tamara.

Vera zei

Wat een geweldig leuke tas, geen wonder dat je nichtje er blij mee is.

Haakmuts zei

Wat is de tas super leuk geworden, enige kleuren heb je gecombineerd, kan me voorstellen dat die kleine dame helemaal in haar nopjes was.

Moos zei

Leuk geworden meis!!!!!!!!!!!!

Esther zei

PRACHTIG Groetjes Esther.

DISFRUTANDO CON EL CROCHET zei

que bonito,que colores más bonitos,vamos que me encanta mucho,mucho.un besazo

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi tas hoor en een prachtig bij passend muisje erg leuk.Groetjes Agnes

Tessa zei

Wat een geweldige tas! Puntje voor op mijn to do list.

Dit is de eerste keer dat ik reageer, maar wil wel even zeggen dat ik het altijd erg leuk vind als er weer een nieuw bericht op je blog verschijnt!

Groetjes Tessa

Readkapke zei

Wat geweldig mooi! En minstens zo leuk dat je je hobby deelt met je moeder zeg! Zag dat je de Fryske Freubel Froulje banner ook op je blog had gezet, bedankt! Nou snap ik waar die mensen ineens vandaan komen haha!

Andina zei

Dat is een mooie tas geworden!

hester zei

zo dat is een super tas die je moeder heeft gemaakt,
en wat leuk om er dan een muisje aan te hangen,
ik kan me voorstellen dat je hier de hele dag mee gaat lopen,
klasse werkstuk!!
groetje shester

Mirella zei

Super mooie tas, ik snap dat je nichtje er blij mee is. Leuk om samen een project te doen met je moeder!

Saskia zei

Oh die tas is mooi geworden zeg! Ik snap dat ze hem de hele dag om wilde houden :)

riakaartenencreaties zei

Oh die tas is prachtig,dat ze hem om wil houden omdat hij zo mooi is.
En de hanger er aan is ook super.Groetjes ria.

Bregit zei

Wat een supermooie tas en hanger!
Groetjes van Bregit

Ateljee de Kraal zei

Wat een mooie combi, heel erg leuk gedaan,
Groetjes Hanneke

Els zei

Prachtig! Mijn complimenten!!

Anne zei

Wat een gave postzaktas! En sowieso ook een superblog. Ik ga je graag volgen!

Groet, Anne.
http://gehaaktezaken.blogspot.com/

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske