zondag 1 april 2012

Cupcake's en andere leuke spulletjes

Van de week ging de grote bestelling waar ik zo hard aan heb gewerkt de deur uit
Ik heb er met plezier aan gewerkt....was zo leuk om te doen..
Deze Cupcake doosje, zij wou alles in Rose en Aquablauw, de doosjes zijn zo leuk om te maken, aan de binnenkant heb ik ze beplakt met een cupcake stofje.
Leuke baby girafjes gemaakt ook weer in het Rose en Aquablauw, een leuk patroontje om te maken, ik maak ze ook regelmatig voor een kraam cadeautje....

En een paar Jampotjes omgehaakt....mooi in dezelfde kleuren, en een Bunny Cupcake, die glazen potjes blijven leuk om te maken, ik heb van de week weer een tas vol glazen potjes van een vriendin gekregen, dus ik hoef mij voorlopig niet te vervelen.
Die glazen potjes blijven ook leuk om als cadeautje te geven.......
Ik wens iedereen een goede zondag toe....ik ga nog even aan de slag met de laatste dingen voor Corine haar paasswap....ben zo benieuwd wat zij voor mij gaat maken....

Groetnis Klaske

18 reacties:

Rebecca zei

Vind ze super leuk geworden! ♥

iris frederika zei

wat ontzettend leuk staat zo gezellig!

Saskia Middel zei

Wat mooi allemaal, vooral de kleine giraffes vind ik lief!

Gr. Saskia

gerrie zei

Wat een mooie spullen heb je gemaakt, suuuuuper!!!
Ook de kleurtjes, geweldig!

Nancy HomemadebyNancy zei

Oh, wat leuk allemaal!!! Echt prachtig!! Leuk joh!
liefs, Nancy

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Het ziet er allemaal weer heel mooi uit ,en wat een prachtige kleurtjes...Schattige girafjes....en de cupcakes heerlijk.
Fijne dag nog.

Gr Agnes

Anja zei

WOW wat maak je mooie dingen !!!!

Lief en Mooi zei

Alleemaal zo leuk. Die cupcake doosjes, dat vind ik een leuk idee om cadeau te geven! En die girafjes ook zo schattig!

Corine zei

Ik vind de potjes nog altijd erg leuk, ik heb er hier veel plezier van. Die girafjes ga ik toch ook echt maken, wat zijn die toch schattig, het patroontje ligt al klaar.
En.......de swap, die gaat morgen op de post!!! :-)

Moos zei

Ziet er allemaal weer schitterend uit meis!
Mooi gemaakt en zeker onwijs leuk om te krijgen!!!!!!

riakaartenencreaties zei

Het ziet er allemaal schitterend uit.
En leuke kleuren.
Groetjes ria.

zomooizohip zei

Wat een boel leuks weer!

Esther zei

Wat een Prachtige spulletjes, groetjes Esther.

Lique zei

Super leuk! De bunny cupcake is ook super leuk!

Wendy zei

Wat een prachtige creaties allemaal zo mooi gemaakt in van die mooie kleurtjes.

Groetjes Wendy

Haakmuts zei

Wat een geweldige spulletjes heb je weer gemaakt Klaske, kan me voorstellen dat je er weer met plezier aan gewerkt heb. De kleurencombinatie is ook weer zo leuk. De ontvanger van dit moois zal vast heel blij geweest zijn.

Anoniem zei

Hallo Klaske,

Wat in moaie giraffes. Hast der ek in patroan fan foar my???

Groetnis
Aly ut Akkrum

Anoniem zei

Dat girafje vind ik zo leuk! Kun je me vertellen waar ik het patroontje ervan kan vinden/kopen ? Groetjes, Dorien

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske