vrijdag 6 april 2012

PaasSwap vervolg....

Mijn spulletjes zijn goed aangekomen bij Corine gelukkig, het is zo leuk om met haar te swappen...we houden blijkbaar van dezelfde dingen, wel grappig...we hebben elkaar nog nooit ontmoet of gesproken met elkaar.....enkel alleen via de mail
Maar hier komen mijn spulletjes die ik voor haar heb gemaakt
Deze paashaas....ik zag m staan in de nieuwe Anna...en was gelijk verliefd, ik heb mijn spulletjes in het rood/wit gehouden.

Piepschuim eieren bekleed met stof....jaren geleden heb ik ook eens deze eieren gemaakt, het is een oude techniek, maar heel leuk om te doen.
Een Bunny-Cupcake en een sleutelhanger.....het is hetzelfde konijntje wat Corine voor had gemaakt op het doosje....2 zielen 1 gedachte zeggen ze dan....en ze vond de Bunny-Cupcake uit mijn vorige post en zo leuk...en dat wist ik niet, maar nu heeft ze er zelf 1

Een stel "Hippe Kippen" op een pollepel...het is een viltpakketje van Tintangel....ook zo leuk om te maken

En deze "Ei Jasjes"....stonden in de hobbyhandig, ik heb een poosje geleden op een rommelmarkt 40 van deze glazen Eieren gekocht en wist niet wat ik ermee moest.....en ineens kwam er een idee voorbij....ik heb ze zelf ook aan een paastak hangen
Corine was zeer in haar sas met de PaasSwap.....ik heb er ook met plezier aan gewerkt...ook de Chocola....voor haar kinderen is zeer goed ontvangen
Ik denk dat we nog weleens gaan Swappen met elkaar

Groetnis Klaske

P.s De foto's zijn gemaakt door Corine, dank je wel

13 reacties:

Corine zei

We gaan zeker nog eens swappen!!! Ik ben hartstikke blij met alle spulletjes en de stoffen haas is mijn favoriet!! Nogmaals super bedankt voor al het moois en lekkers ;-)

zomooizohip zei

Wat een ontzettend leuke swap!

Esther zei

Waauuuuw wat een Prachtige ruil. Fijn weekend Lieve groetjes Esther.

Vera zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt!

Small Things zei

Beautiful work!
Happy Easter Sunday!
kisses

swiid-swiet zei

Wat heb je leuke en vele dingen gemaakt.
Ook de kleurtjes zijn mooi op elkaar afgestemd.
Fijne paasdagen.
Ymie

Lia zei

Oh wauw, de swap die jij gemaakt hebt is ook al zo leuk. Stuk voor stuk van die leuke mooie vrolijke dingen.

Groetjes,
Lia

Janine en Suus zei

Wat een leuke spulletjes zeg! Als je dat uit mag pakken ben je toch helemaal blij!
Fijne Paasdagen!
Groetjes, Janine

Mirella zei

Geweldige dingen. allemaal even mooi. Die kippen op die lepel... zo schattig!
en dat doosje, zo lief!!
Fijne paas dagen!!

Nancy HomemadebyNancy zei

Ontzettend leuk!!! Een geweldige swap hadden jullie! En ik ben ook erg blij met mijn gansje en doosje ;-)
liefs, Nancy

☼Carolina Artesanías☼ zei

nice!!
♥ ♥ ♥

Haakmuts zei

Beetje late reactie maar wil toch even zeggen dat je geweldige kadootjes heb gemaakt en gekregen.

Tamara zei

Wat geweldig mooi allemaal!!!
Wat je hebt gekregen en wat je hebt gegeven, supermooi!

Groetjes Tamara.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske