zondag 29 april 2012

Weekend Haaksels......

We hadden gisteren hier plens buien, je kon eigenlijks buiten niets doen....dus dan maar aan de haak, vind dat niet erg hoor.
Hebben jullie dat ook...als je het 1 nog niet afhebt, zie je al weer wat anders, dus heb ik besloten om eerst alle half afgemaakte haaksels in elkaar te zetten....te beginnen met Guusje.....
Een roze variant dit keer....er ligt ook nog een blauwe en grijze te wachten, in mijn haakmand.

Haai ik ben ballet aapje "Lily"......hoe vinden jullie mij??.....ik ben er even voor gaan zitten, ik heb heel lang in een tas gewoond...maar nu zit ik eindelijk in elkaar.
Binnenkort ga ik verhuizen..naar een lief meisje zij gaat heel vaak met mij knuffelen.. Klaske vind het wel jammer dat ik wegga, maar gelukkig zien we elkaar nog wel regelmatig....

Ik kan ook al een spagaat.....ben heel lenig, heb een prachtig mooi rokje gekregen, wilde wel graag mooie glimmertjes op mijn rokje.

Waar ik ga wonen zijn gelukkig ook nog andere gehaakte vriendjes, dus ik ben niet alleen...en klaske heeft gelukkig de foto's nog
Dus zeg ik maar DOEIIIIIIIIIII.

Groetnis Klaske

31 reacties:

Wendy zei

Wat een mooie haaksels weer. Wat een schatje is guusje en je ballet aap is ook erg mooi die van mij moet nog steeds een rokje krijgen en de armen en benen moeten er nog aan.
En ik herken het helemaal hier ligt ook van alles half af en dan begin ik weer met wat nieuws. Ben nu ook eerst dingen aan het afmaken.

Groetjes Wendy

Margaret zei

Goed dat je ze nog in elkaar hebt gezet want ze zijn heel leuk. Zou zonde zijn als ze in een tas blijven zitten.

Groetjes Margaret

Saskia Middel zei

Hier ook flink aan de haak, niet erg al ben ik wel blij dat de achterdeur nu even open kan staan zonder dat ik het huis uitwaai of het ontzettend koud krijg ;)

Guusje is met wit/roze leuk zeg! Ben heel benieuwd naar haar anderskleurige zusjes en broertjes.

Fijne zondag nog!

Irene zei

Aaah, wat een schattige knuffels!!

Anja zei

Super schattig !!!!

Jolanda zei

heel erg leuk..

Haakmuts zei

O, ik herken dat zo, ik neem me ook steeds voor om half afgemaakte dingen nu echt af te maken maar waarom ik daar niet aan toe kom is me een raadsel.Lief girafje en super mooie ballet aap heb je gemaakt, het geeft weer ruimte in je haaktas.

Esther zei

Allebei Prachtig, groetjes Esther.

Nanachan zei

howww cuteee!!! i love the giraffe......
I love the color.... it's so girly! :D

Annemiek zei

WAt heb je het rokje van het aapje mooi afgewerkt!

Vera zei

Wat een schatjes. Guusje ziet er leuk uit in deze kleuren en Wat in Lily lenig!!!

Sofie zei

Wat een mooie kleuren gebruikte je!En je bent niet de enige! Ik ben ook weer op zoek naar iets nieuws om te haken en heb nog iets onafgewerkt liggen...

Amarins zei

Dat heb ik zeker hoor, er is zoveel moois.
Je beide haaksels zijn echt toppie. Het garen voor het aapje ligt hier ook klaar en het tulerokje. Super gemaakt.
Groetjes, Amarins

gerrie zei

Wat schattig en wat prachtig gehaakt,
groetjes Gerrie.

Jantine zei

Herkenbaar om met verschillende haaksels bezig te zijn, net als met boeken trouwens... Guusje en Lily zijn leuk geworden, mooi stel samen!;-)

Small Things zei

They are very sweet...
I love them!!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Superleuke haakwerkjes weer.Guusje in deze kleurtjes is ook erg leuk.Lily staat op mijn to do lijstje maar ook hier eerst mijn dingentjes afmaken en in elkaar zetten

Michelle zei

Wat super zeg, beide zijn erg leuk geworden maar het ballerina aapje is wel super schattig geworden!

Corien zei

Prachtige haaksels!
Goed dat je ze in elkaar hebt gezet want ze zijn prachtig!
Ik heb ook nog n Lilly liggen die in elkaar gezet moet worden.
Het haken vind ik leuk, maar het in elkaar zetten is niet zo mijn ding......
Jouw werk ziet er mooi uit!

Liefs, Corien.

TamaraD zei

Wat zijn ze mooi geworden! Ik zie Guusje steeds in verschillende kleuren voorbij komen en hij blijft super! Dat balletaapje is ook erg leuk!

Silvia zei

hola, genial, me encanta su blog y sus trabajos. Me he hecho su seguidora, le dejo mi blog por si quiere seguirme, yo encantada. Besitos.

http://silvia-artesaniadelsur.blogspot.com

spbavg1@gmail.com

Denco zei

Wow wat mooi zeg !! ik waag me nog niet aan zulke projecten maar dit vind ik echt heel mooi

mums zei

Je bent weer lekker bezig geweest zeg!
Mooi hoor!

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Heerlijk om al deze reacties te lezen en een feest van herkenning dat ik niet de enige ben die met een aantal projecten te gelijk bezig is.
Ik vind ze allebij super leuk geworden en een zeer lenige aap is het ik ga er zeker ook een aantal maken
Groetjes patricia

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Heerlijk om al deze reacties te lezen en een feest van herkenning dat ik niet de enige ben die met een aantal projecten te gelijk bezig is.
Ik vind ze allebij super leuk geworden en een zeer lenige aap is het ik ga er zeker ook een aantal maken
Groetjes patricia

riakaartenencreaties zei

Guusje en het aapje zijn super leuk.
Schattig met het tule rokje.
Groetjes ria.

vikike zei

wat zal diegenen die de aap onder haar hoede krijgt een gelukkige meid zijn, knap gedaan hoor .

groetjes viki

Fenny zei

Jouw aapje is ook schattig geworden! en dat girafje vind ik ook een lieverd!

groetjes Fenny

Mirella zei

ooooooo... dat ballet aapje is echt geweldig!! wat een geweldig ding!

sweetest design zei

wow wat een leukerd! ik vind het aapje echt super super super leuk!!!

Baukje zei

Wat een prachtige diertjes! Ik hoorde van mijn nichtje dat jij zulke mooie dingen maakte. Ze had je gezien in Burgum. Ik heb je helaas gemist (er was ook zoveel te zien op de zomermarkt), maar even zoeken op internet en tadaa, ik heb de juiste persoon al gevonden.
Ik vind deze beestjes echt te mooi en je uiltjes zijn ook zo lief! Ik kan me wel voorstellen dat je alles wel tegelijk wilt maken.

Groetjes Baukje

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske