donderdag 30 augustus 2012

Kleine Haaksels....Kleine Cadeautjes!

Allereerst alle nieuwe volgers....hartelijk welkom op mijn blog, leuk dat jullie mij volgen.
Zoals jullie misschien wel weten vind ik het leuk om "Kleine Haaksels" te maken...heb daarom maar weer een paar sleutelhangers voor de cadeautjes man gemaakt.
Deze muisjes blijven leuk om te maken en weg te geven, het patroontje komt van Haakmuts
Ook dit leuke kikker patroon komt bij haar vandaan, ook deze is leuk om te maken....
Ik heb er een roze variant van gemaakt.

Dit leuke koetje heb ik voor mijzelf gemaakt, het oorsprongelijke patroon is een giraf en komt uit het boekje "Amigurmi and More"....ik heb er een koetje van gemaakt, het nekje heb ik er tussen uit gelaten...
Heb ook nog wat kleine cadeautjes gemaakt...zo is mijn mandje weer aardig gevuld, waaronder dit leuke zakdoek hoesje.

Ik vind m zo schattig eruit zien, het patroon komt Hier vandaan, het is een duitstalig patroon, maar met een goede vertaling erbij dan kom je een heel eind

Je ziet al veel van deze onderzetters voorbij komen...op verschillende blogs heb ik ze al gezien, in vele kleuren deze kleuren passen mooi bij mijn "Blond Amsterdam" servies
Het is een gratis patroon en je kan het Hier vinden.
Mijn cadeautjes mand zit weer lekker vol, tijd voor wat andere projecten...ben bezig met een deken  voor onze nieuwe slaapkamer en ook verschillende kussen hoesjes aan het maken....de foto's van het eindresultaat....verschijnen vanzelf wel op mijn blog..dat duurt nog even...

Groetnis Klaske

18 reacties:

Dinaz zei

Wat een leuke dingetjes heb je gehaakt!!! Super.
Ben benieuwd naar je deken!!

Fijn weekend alvast! Dinaz ♥

Jacqueline zei

Weer veel leuks gehaakt! Geinig zakdoekhoesje:)
Groetjes Jacqueline

TamaraD zei

Ooo, wat heb je weer allemaal superleuke dingen gehaakt Klaske!!

Saskia Middel zei

Je sleutelhangers vind ik ZO leuk!

Esther zei

Wat heb je weer PRACHTIG haakwerkjes gemaakt, Gewoon SUPER leuk. Groetjes Esther.

Margaret zei

Ze zien er allemaal weer heel mooi uit. Vind de muisjes en kikkertjes ook altijd heel leuk

Lique zei

Je hebt weer mooie dingen gemaakt Klaske!

Mascha zei

Wat een leuke sleutelhanger. De een nog leuker dan de ander.
Groetjes, Mascha

Nancy HomemadebyNancy zei

Wat leuk!!! de patroontjes van Claire blijven leuk om te maken! Maar je zakdoekjes houder is ook super haha!! liefs, Nancy

Brenda zei

Leuke dingen zeg, vooral die onderzetters zijn super!

Rian, zei

Hallo Klaske, Doordat ik op zoek was naar een patroontje voor een klein vliegtuigje kwam ik op jouw blog terecht. Wat maak je vreselijke leuke dingen! Ik kom zeker nog vaak terug om verder rond te kijken, maar ik wilde je nu vragen of je voor mij het patroontje van de vliegtuigjes uit een vorig logje nog hebt? Als je even op mijn blog kijkt dan zie je waar ik het voor nodig heb. Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Rian uit de Betuwe

Vera zei

Je hebt weer prachtige dingen om in je cadeaumand te doen, lekker bezig geweest hoor. Succes met de deken en de kussenhoesjes.

Mirella zei

Wat een geweldige dingen heb je weer gemaakt!!

Haakmuts zei

Ziet er allemaal weer puik uit klaske, je mandje is weer aardig gevuld met leuke dingen.
Veel succes met je deken, wel een mega klus hoor.

Liefs van Claire

Anna zei

Beautiful blog with lovely craft and ideas !
Thanks for the visit.
Have a nice Sunday !
Anna

MadeByRoxy zei

Leuke dingen! Vooral het koetje, ik kwam er ook achter dat het girafje ook een leuk koetje was! Hihi en ook ik gebruik er ook altijd een roosje bij ;)

Helmi zei

Leuk!!!

The 4 seasons of my life zei

Ik wil je nog bedanken voor de tips die je gaf om het koetje te haken. Ik vind ze super om te maken..fijne dag.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske