dinsdag 27 november 2012

Voor de Cadeautjes mand

De bodem van de Cadeautjes mand....komt weer te voorschijn....dus heb weer wat leuke spulletjes gemaakt.
Een olifanten sleutelhanger...natuurlijk mijn eigen draai weer aan gegeven, het gratis patroontje kun je hier vinden.
Er staan nog meer leuke patroontjes op deze site....ook leuk om te maken!!!...nu nog de tijd vinden
Op het blog van Stip & Haak staat zo'n schattig patroontje van een lief konijntje
Ik heb er ook 1 gemaakt....het broertje komt eraan....ze zijn zo leuk om te maken, snel en gemakkelijk.
Ben nog heel druk bezig met de voorbereidingen van de Winterfair die op 14 december in ons dorp wordt gehouden...dus daarom is het op mijn blog een beetje rustig, heb hier ook nog een paar bestellingen liggen die afmoeten.
 
Groetnis Klaske
 

22 reacties:

mingle-mangle zei

die zien er schattig uit wij zijn benieuwd naar het broertje, maar die wordt vast ook leuk,

groetjes mingle-mangle

marmarel zei

Wat een leuke hanger en het konijntje is ook zo schattig! Die ga ik ook lekker voor mijzelf maken, als de sinterklaas-drukte voorbij is. Als het lukt, kom ik op 14 december even langs op de Fair. Succes met alle voorbereidingen!

Atelier Valerie © zei

Zo schattig ... het olifantje is een leukerd geworden.
Liefs en nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

Villa Kakelbont zei

Allebei erg schattig!!!! Waar haal je de tijd vandaan om ook nog je cadeautjes mand te vullen!!??

Esther zei

Wat een scattig konijntje en het olifantje is ook PRACHTIG, su66 met de voorberijdingen Groetjes Esther.

Klaske v.d Bij zei

ik had deze al klaar liggen..moest nog in elkaar worden gezet...afgelopen zaterdag de hele dag bezig geweest..en heel veel spulletjes in elkaar gezet...Xx

Vera zei

Wat een leuke dingetjes weer, ik ga gauw eens naar het konijntje kijken, die kleine dingetjes doen het altijd leuk op een markt. Ik ben ook druk voor de kerstmarkten hihihi.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt weer leuke spulletjes gemaakt.

Lief en Mooi zei

ooh wat leuk! Ik vind jouw werkjes altijd tot in details leuk afgewerkt!
Groetjes Talitha

Wendy zei

Wat ontzettend leuk en mooi

Groetjes Wendy

Herriet zei

Wat een leuk idee om een cadeautjes mand te hebben, deze cadeautjes zou ik graag willen krijgen, haha! Heel mooi gemaakt!

Amarins zei

Allebei weer super, heel mooi gemaakt. Groetjes, Amarins

esther zei

wat zijn je sleutelhanger en konijn leuk geworden zeg.
dank je wel voor die linkjes naar die site,.
wat is ie leuk zeg.
ik heb hem gelijk opgeslagen.
groetjes esther

Marga zei

Heel leuk gemaakt, ben ook met konijntje bezig, nog afwerken.
Groetjes Marga

Mirella zei

Geweldige dingen weer !

Mirella zei

Geweldige dingen weer !

Anna zei

Trop mignon !
Bonne journée.
Anna

Marrosa zei

Beste Klaske, wat een leuk en mooi blog heb jij! Geweldig dat ik je gevonden heb ik ga je zeker volgen. Ik zou op alle je berichten wel willen reageren want je maakt hele mooie dingen. Je kleurgebruik is wat bij mij denk ik de meeste indruk maakt! Nogmaals complimenten hoor en graag tot een volgende keer, hartelijke groet uit het verre Brabant

Klaske v.d Bij zei

DAnk je wel...begin er bijna van te blozen Xx

Nicole van Aerle zei

Hallo, wat een leuke dingen maak je, ik was aan het zoeken voor gelukspoppetjes voor mijn dochter die twirlt voor te geven op het NK half januari. En kwam bij jou uit. Die kikker vind ik helemaal het einde die je gemaakt hebt en de olifant trouwens ook. Maak je deze misschien ook voor anderen? En zo ja wat kost dan zo'n kikkertje of zo'n olifant?

groetjes Nicole uit Brabant.

Nicole van Aerle zei

Hallo, wat een leuke dingen maak je, ik was aan het zoeken voor gelukspoppetjes voor mijn dochter die twirlt voor te geven op het NK half januari. En kwam bij jou uit. Die kikker vind ik helemaal het einde die je gemaakt hebt en de olifant trouwens ook. Maak je deze misschien ook voor anderen? En zo ja wat kost dan zo'n kikkertje of zo'n olifant?

groetjes Nicole uit Brabant.

marmarel zei

Een heel fijne dag, Klaske! Als het lukt, kom ik even aanwippen, hangt even van mijn meiden af, of ik vanmiddag de handen vrij heb.

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske