vrijdag 16 november 2012

Wat van mijzelf......en de Action

De Action blijft een superleuke winkel....wat kun je daar toch leuke spulletjes scoren.
Op haar site, stond een superleuk patroontje
Deze heb ik ook maar even gemaakt, maar even iets anders dan die van haar, ook weer met spulletjes van de Action
Ik had van de week een Haakparty bij mijn nicht georganiseerd.....zo leuk en gezellig...en heb zoveel spulletjes verkocht, dat ik nu weer snel aan de haak moet voor de Winterfair, die wordt gehouden in het dorp waar ik woon....
Ook loop ik een heel eind achter met de Petit Fours....hoop binnenkort wat meer te laten zien van mijn creatie's
DRUK....DRUK.....DRUK
 
Groetnis Klaske

20 reacties:

knoopjesz haken zei

Heel leuk idee zo..ik heb dat patroontje ook nog op de planning staan..er is zoveel moois he..!

´t Winkeltje zei

leu hoor. ik heb het patroon gelijk opgeslagen.
ikzelf ben bezig met kerstkaarten omhaken.
groetjes uit duitsland.
miriam

Moos zei

Ahhhhh nog een rudolph reindeer :-)
Hij is leuk!!!!!!

Succes met haken hihihihi

Anna zei

Cute !
Hug
Anna

Atelier Valerie © zei

Een heel decoratieve, mooie kerst slinger!
Fijn weekend, liefs Valerie ♥

Villa Kakelbont zei

Ik vind die rendierhanger van Angeline ook erg leuk!!! Mooi gemaakt heb je hem.

Nettie zei

Alweer zo'n leuk exemplaar!

Esther zei

Ik heb het rendiertje al bij verschillende bloggers gezien, die van jou is PRACHTIG groetjes en su66 met je voorberijdingen Esther.

yokala yolanda casal zei

Hola, que ideal y bonito para navidad, me gusta mucho

mingle-mangle zei

hij is weer leuk!!!top winkel maar soms moet je er snel bij zijn;-), wat grappig een haakpaty, heb ze bij ons nog niet gezien,

groetjes mingle-mangle

Wendy zei

Wat een prachtige Rendierslinger heb je gemaakt.
Ik ben ook met het patroontje bezig geweest.

En wat leuk dat jullie zoveel verkocht hebben.
Nu succes met nieuwe spulletjes haken.

Fijn weekend Groetjes Wendy

Mijn Tijdverdrijf. zei

Waar de Action al niet goed voor is! Hij is erg leuk geworden. Succes met op jullie Winterfair.

Groet, Agnes.

Herriet zei

Ook al zo leuk, SUPER!!

Amarins zei

Wat schitterend gemaakt, super!

Margaretha zei

Prachtig!!

Haakmuts zei

Och die Action haalt echt het beste uit een mens naar boven:-)
je hebt een leuke hanger gemaakt en ik denk dat die goed gaat verkopen op de winterfair.

marmarel zei

Ja zo leuk, dat rendiertje, wat een mooie hanger heb je ervan gemaakt! Knap hoor, dat je zoveel maakt dat je het kunt verkopen. Ik wil elke keer een voorraad aan gaan leggen, zodat ik zo eens op een markt kan staan, maar meestal verdwijnt het dan toch tussentijds in de vorm van kadootjes. Weg voorraad!

Dinaz zei

Lang leve de Action...hihi.
Erg leuk geworden!!!

Groetjes Dinaz ♥

Aagje zei

Wat schattig!! Hier ook druk bezig voor een creamarkt in december! Dus ook met Rudolph aan de haal gegaan!

creajettie zei

wat een ontzettend leuke hanger

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske