zondag 23 december 2012

Meisje Slofjes

Nog net op tijd heb ik een paar slofjes gemaakt voor iemand die haar kleindochter wil verrassen met een paar slofjes!!!!
Het is een cadeautje voor de kerst...

De foto is een beetje donker....was al wat later op de dag toen ik de foto nam
Het patroon kun je hier kopen...The Lovely Crow zij ontwerpt hele leuke patronen...
Er worden binnenkort weer heel wat baby's geboren hier, dus ben ik nu bezig met allerlei kraamcadeautjes....zo leuk..
 
Leafs Klaske
 

20 reacties:

mingle-mangle zei

zijn leuk geworden vooral met het bloemetje echt meisjes achtig ...hi hi,

groetjes mingle-mangle

Villa Kakelbont zei

Schattig!!!!

Angélique zei

Ow, wat een leuke slofjes! Echt iets voor kleine dametjes!
Wat leuk dat je zo aan de kraamcadeautjes mag, in mijn omgeving al heel lang niet, terwijl ik zoveel leuks zie. Veel plezier er mee!

Atelier Valerie © zei

Ze zijn prachtig, twee juweeltjes ...
Fijne Kerstdagen en een Gelukkig gezond Nieuwjaar, liefs Valerie ♥

Monique zei

Super leuke slofjes!

Groetjes, Monique

Moos zei

Ik vind ze gaaaaaf ..... en in mijn maat zou ik ze ook zo aantrekken hihihihi

Esther zei

Ze zijn PRACHTIG en loef tegelijk. Groetjes Esther.

Esther zei

Ik bedoel lief :-)

Jantine van M zei

Ah wat een lieve slofjes!

Hilda zei

Oooooooo Klaske, ze zijn heeeeeeeeeel mooi.
Wat zijn ze ook leuk om te maken hé!!!!!!

Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen toe en een heel goed en gelukkig 2013.

Hilda

Pipowagen aan Zee zei

Wat schattig!

Angeline zei

PRACHTIG vind ik ze,denk dat ik het patroontje ook maar eens een keer aan ga schaffen,altijd makkelijk voor een kraamkadootje;-)

Fijne feestdagen en een knallend 2013!
groetjes
Angeline

Anoniem zei

That is very attention-grabbing, You are a very professional blogger.
I have joined your feed and stay up for looking for extra of your great post.
Additionally, I've shared your website in my social networks
My page: Apple Valley

Anna zei

A Merry Christmas for you and your family !
Hug
Anna

Margreet zei

Wat een super lieve slofjes, echt mooi!
Wat niet eigenlijk, ook de metamorfose van de kast en de winterfair, klasse Klaske!
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe en een gezond en creatief 2013.

marmarel zei

Wat schattig, leuk patroontje!

fazendoarte zei

Gostei do seu blog.
Visite o meu endereco e
www.fazendoarteleriente.blogspot.com
otimo 2013
leila - Brasil

Connys Cottage zei

Hallo,

wat zijn de Schoentjes schattig. Zoooo lief.

Groetjes Conny

Atelier Ullizee zei

Mooie slofjes!

GaleriaZosi zei

Piękne bambosze. Pozdrawiam Zosia.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske