zaterdag 12 januari 2013

Ra, Ra wat gaat dit worden!!!

Allereerst wil ik al nieuwe volgers van mijn blog hartelijk welkom heten, ik wens jullie veel plezier met lezen en bekijken van mijn blog
Ik ben bezig met een groot project, wat het gaat worden ga ik nog niet zeggen, niet eerder als ik wat verder ben met het project.
 
Ik neem ook even een tijdje pauze, moet maandag een vervelende ingreep ondergaan in het Ziekenhuis, en daarna nog wat onderzoeken....niets ernstig hoor!!!
En ik neem even de tijd om rustig te herstellen.....
 
Leafs Klaske
 

30 reacties:

Wendy zei

Ziet er goed uit leuke kleurtjes ben benieuwd naar het eindresultaat. Wel een priegelwerkje zeg.
Succes en sterkte maandag en neem je tijd en doe lekker rustig aan. Ik weet hoe je je voelt. En ik denk aan je.

Liefs en een dikke knuffel

Sandra zei

wat een leuke bloemetjes, heb geen idee wat het gaat worden, maar het zal prachtig zijn.
Veel sterkte voor maandag, groetjes
Sandra

jose zei

ziet er al gezellig uit die kleurtjes
succes maandag en rust maar lekker uit

Andina zei

De bloemetjes zien er leuk uit, ben benieuwd. Succes maandag!

Atelier Valerie © zei

Neem alle tijd om te herstellen.
Ik zie later wel ben met welk groots project je bezig bent!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Margaret zei

Die kleuren zijn wel heel mooi. Ben benieuwd wat het gaat worden. Succes maandag en rust lekker uit.

Amarins zei

Ziet er prachtig uit, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Maandag heel veel sterkte en hopelijk ben je weer gauw fit terug. Groetjes, Amarins

Nicole Maaksels en meer zei

Zo maak ik bloemenslingers maar ik ben heel benieuwd wat jij ervan maakt! Sterkte in het ziekenhuis. Ondanks dat het niks ergs is, is het toch vervelend lijk mij!

Villa Kakelbont zei

Ik denk, dat ik weet wat het gaat worden :-)

Doortje Dartel zei

Ziet er al een beetje lente achtig uit. Ben benieuwd wat je mee gaat doen.
Sterkte maandag en doe het lekker rustig aan.

Haakmuts zei

Een bloemenslinger, vaas met bloemen........het ziet er nu al fleurig uit...

Sterkte maandag hoor.

Monique zei

Wat het gaat worden weet ik niet maar het wordt in ieder geval vrolijk met al die bloemetjes.

Succes maandag,
Monique

Klaske v.d Bij zei

JIj wel..maar sstttt, mondje dicht hoor hahaha..

Dinaz zei

Ziet er leuk uit! Lekker Zomers :o)
Succes maandag & sterkte met het herstel hiervan!!!

Groetjes Dinaz ♥

Lique zei

Mooie bloemen, ben nieuwsgierig!

Heel veel sterkte in het ziekenhuis!!

Small Things zei

Hermosas las flores!
Ánimo para el lunes!!!! Todo saldrá bien!
Saludos

Haakmuts zei

Zag net een leuke mobiel met bloemetjes en uiltjes, echt iets voor jou :-)

Herriet zei

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Succes morgen!

Mijn Tijdverdrijf. zei

Het worden vast vrolijke voorjaarsbloemetjes.....Sterkte morgen in het ziekenhuis en rust maar lekker uit.

Groetjes, Agnes.

mingle-mangle zei

een lente krans...??we zijn benieuwd, sterkte morgen,

groetjes mingle-mangle

Samantha van Aalst zei

Ik denk iets met bloemen voor het voorjaar :)

Succes en sterkte voor morgen!

liefs,
Samantha

p.s. Ik ben je gaan volgen!

Esther zei

Sterke en Su66. Groetjes Esther.

Anna zei

Nice flowers !
Have a great week.
Anna

Aagje zei

vind het nu al leuk! Sterkte met de ingreep en hopelijk tot snel!!

Linda zei

Sterkte hoor, met het herstel. Enne... ik heb me als volger aangemeld ;)
Groet, Linda

zonnekindpop zei

Hallo mede Friesin Klaske. Ik ben een nieuwe volger en lees dat je nu aan een herstel periode begint. Dus allereerst veel sterkte en beterschap.
Ik denk dat je van die mooie bloemetjes een leuke ketting gaat maken. Dat staat vrolijk deze lente en zomer.
Mooie kleurtjes.
Groeten ut Ljouwert. Hendrika

Monique zei

Nou ik ben benieuwd wat het wordt!
Je nieuwe volger,
groet, Monique

http://haakmaatje.blogspot.nl/

marmarel zei

Van harte beterschap, goed dat je er de tijd voor neemt!
En ik ben benieuwd naar wat je nieuwe project gaat worden!

Karien Bruin zei

Wat ziet het er al gezellig uit zeg, die bloempjes en blaadjes. Ik heb ze thuis in takken gedaan in een grote vaas. Wat het bij jou gaat worden wacht ik rustig even af totdat je weer hersteld bent.Heel veel beterschap gewenst van een nieuwe volger http://karienbruin.blogspot.nl

Creadiva zei

Ben wel nieuwschierig kom zeker regelmatig kijken hoor !!

Ik maak sieraden , gehaakte halskettingen,haakwerkjes en kaartjes met mijn dochter
kom je ook eens kijken .Ben benieuwd wat je ervan vind
www.creadiva.be

en volgers zijn altijd welkom
Groetjes
Diane

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske