maandag 28 januari 2013

Teckel...

Op heel veel blog's zie je ze voorbij komen, in alle kleuren en maten, hij is in opmars
DE TECKEL!!!!!
Ik heb een mandje en daar komen alle onafgewerkte spulletjes in, zo ook mijn Teckel, het arme beest....er moest nog een Oortje, Staartje en 4 pootjes aan...dus van het weekend lekker aan de slag geweest..
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn teckel.
Een beetje verlegen kijkt hij de wereld in....het is zo leuk om deze teckels te haken, niet te moeilijk en leuk om je eigen strepen patroon te maken...
 
Leafs Klaske
 

33 reacties:

Amarins zei

Die van jou is ook al zo mooi, leuk om te maken hè. Er verschijnen inderdaad overl teckels in allerlei kleuren, super. Groetjes, Amarins

Margaret zei

Ze zijn inderdaad heel leuk om te maken en in allerlei kleuren zijn ze weer heel lief.

Armoede of Rijkdom zei

Waf,waf wat een schatje.

Janny Veenstra zei

Wat een leuke teckel zeg, en makkelijk te verzorgen ;) Groetjes Janny

Atelier Valerie © zei

Hij ziet er zo schattig uit!
Teckel is zo mooi gehaakt in die toffe kleuren!
Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

Villa Kakelbont zei

Mooi gemaakt en leuke kleuren heb je gebruikt!!!

Sandra zei

wat een dropje,
groetjes Sandra

Ingrid vd Linden zei

Ik kom je even mijn link brengen.
Want ik heb het idee dat hij het niet doet op mijn blog.

Zou je mij ook willen linken?
http://beerinnetje-knutsel.blogspot.nl/

Alvast bedankt!

Groetjes Ingrid.

PS: ik heb ook zo'n teckel gehaakt!
Hij is superleuk!

creajettie zei

ja hij is hartstikke leuk.
ik heb er ook al eens een gehaakt.
groetjes van Jettie

Angélique zei

Hij is mooi!

Samantha van Aalst zei

Ohh wat is tie leuk geworden!

Waar heb je het patroon vandaan?

liefs
Samantha

Klaske v.d Bij zei

Dank je wel
Ik heb het patroon op ravelry gevonden, even aanmelden en daar staan heel veel gratis patronen op..het is wel in het engels.

Vera zei

Hij is leuk geworden. Mooie kleuren. Ik wil hem ook nog maken, maar komt steeds iets anders op mijn pad, maar eens gaat ie er komen.

Monique zei

Super leuk geworden!

Herriet zei

Wat een leukerdje!!

Mijn Tijdverdrijf. zei

Ondanks dat je er zoveel ziet, blijven ze leuk. Mooie kleurtjes ook.

Groet, Agnes.

Nicole Maaksels en meer zei

Hier ook al een tekkel-haakster! Ze blijven leuk en die van jou ziet er superleuk uit!

Esther zei

Wat leuk, dit is ook voor mij de tweede teckel die ik vandaag tegen kom, Hij/zij is PRACHTIG groetjes Esther.

Anja zei

Echt een hele leuke en wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt !

Esther zei

Heel erg mooi geworden! Mooie kleuren heb je gebruikt. De teckel staat al ene tijdje op mijn lijstje om te maken....ik vind hem nog steeds erg leuk ondanks dat je hem veel tegenkomt momenteel.

Dinaz zei

Wat een schatje!!! Ja, zo'n grote teckel staat ook nog bij mij op het lijstje...
Ik heb wel al kleintjes gehaakt :o)
Die van jou ziet er heel mooi uit!

Groetjes Dinaz ♥

Marianne Kamminga zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt!

Moos zei

Leuk Klaske!!!! En die kleurtjes zijn ook geweldig!!!!!!

Tinie zei

Wat een droppie! En je hoeft er niet mee uit ;-) lieve groet Tinie

mingle-mangle zei

hij is moooooi,willen wij ook nog graag maken,gelukkig hoeven we ons niet te vervelen ha ha,

groetjes mingle-mangle

Anna zei

Superbe teckel ! Vraiment adorable !
Bonne journée.
Anna

Doortje Dartel zei

Wat een schatje.

Wendy zei

Wat een schatje mooie kleurtjes heb je gebruikt

Karien Bruin zei

Wat een heerlijk ondeugend schepsel heb je gemaakt! Ik heb meteen zin om er ook een te gaan maken, maar wellicht wordt onze Drentsche patrijs dan wel jaloers. Ze had laatst ook al een konijntje te pakken dat ze als prooi verscheurd had. Nog maar even genieten van die van jou dus!
Groet, Karien

Anniegurumi zei

Verslavend zijn ze he?! Hij is heel leuk geworden! Ik heb er ook een gemaakt, maar ik denk niet dat hij lang alleen zal blijven!
Liefs, Anniek

Anoniem zei

Hoi Klaske,
Op welke naam heb je gezocht voor dit patroon op Ravelry? Want ik kan hem zo niet vinden.
Groetjes!

Klaske v.d Bij zei

Stuur mij maar een mailtje, ik kan m ook zo niet vinden, het is namelijk een gratis patroon...
Groetjes Klaske

Mieke1966 zei

Die is zooooo schattig. Heb jij misschien voor mij het patroontje. Zou hem zo graag zelf maken. Groetjes Mieke

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske