dinsdag 19 februari 2013

He..He, eindelijk



Is mijn Haas eiwarmer stelletje klaar.....het mannetje moest alleen nog een paar oren en een neus..maar hij bleef maar in de mand met de onafgemaakte spulletjes liggen.
Heb mij nu voorgenomen om alles eerst af te werken en dan aan iets nieuws te beginnen..hopelijk lukt het mij een keer...
Deze haasjes gaan ook mee naar de haakparty...
Ook heb ik een paar paaskoijntjes gemaakt...het is een patroon van Stip&Haak...leuk patroontje om te maken, je kan er mooi de restjes van je katoen mee op maken.
Ook heb ik mijzelf twee haakboekjes cadeau gedaan...
 
Eerst nog een paar uiltjes in elkaar zetten en afwerken want dan is de mand met spulletjes helemaal leeg....en dan mag ik vanavond lekker aan de slag met de gelukspoppetjes!!!!
Ik ga er sleutelhangers van maken, voor de haakparty..
 
Leafs Klaske.Xx
 
 

 
 

 

24 reacties:

mingle-mangle zei

ohhh klaske schattig!!!,ja die boekjes willen wij ook nog graag,en die konijntjes echt heeel leuk die kleurtjes, PASEN:D,blijft heel verleidelijk al die nieuwe boekjes en ideeen ha ha:))

groetjes mingle-mangle

Armoede of Rijkdom zei

Wat een leuke haasjes.
En nieuwe boekjes dat is altijd weer leuk.

Janny Veenstra zei

Prachtige haasjes Klaske :) En ja eerst iets afmaken en dan aan iets nieuws beginnen haha lukt mij nog steeds niet en nu ben ik met vanalles bezig en niets af :( Komt wel weer goed. Groetjes Janny

Angélique zei

Wat lief! Zowel je hazenpaar als de Pluisjes!
Over dat bovenste boekje zit ik ook te denken om aan te schaffen, maar heb nog een aantal boekjes liggen waar ik nog helemaal niets uit heb gemaakt en om dan toch een nieuw boekje te kopen... Veel haakplezier!

TamaraD zei

Wat heb je weer leuke dingen gemaakt!!

Mascha zei

Wat een grappige haasjes. Gewoon gezellig om deze tegen te komen op de ontbijttafel.
Groetjes, Mascha

Atelier Valerie © zei

Het eierwarmer stelletje is fantastisch,
aan de ontbijttafel kan het niet anders of gezellig zijn!
Maar de haasjes zijn ook leuk hoor!!
Nog een fijne week,
liefs Valerie ♥

biankie zei

Ohh wat een schatjes, helemaal geweldig, je mag er zeker trots op zijn, ze zijn echt superleuk.

veel liefs

Bianca

liefdekantenoudpapier.blogspot.com

Supersoesje zei

Wat zijn die eiwarmers leuk!!

Monique zei

Klaske, wat geweldig die eierwarmers. Helemaal te gek!

Groetjes, Monique

Saskia, Jan en Payal zei

oooh mijn god die zijn CUTE!!!!!
kan zo frustrerend zijn hé zo een uitpuilende afwerkmand maar als je dan zo iets eruit kan toveren dan is dat toch geweldig hé!

Marga zei

Blij dat jou hazenpaartje ook samen is. Leuk zijn ze geworden. Ik vond het een makkelijk en duidelijk patroon, jij..... Trouwens wat bedoel je met een haakparty? Of stel ik nu een stomme vraag. Groetjes Marga

Klaske v.d Bij zei

Ik vond het een super patroon, heb er nog een stel gehaakt
Een buurvrouw van mijn nicht wilde graag dat we een keer bij haar komen en een haakparty organiseren, net zoiets als Tupperware..mijn moeder haakt ook en samen verkopen we dan gehaakte spulletjes, heel gezellig..xx

Samantha van Aalst zei

Ohh wat een leuke eierwarmers en wat een leuke boekjes heb je voor jezelf gehaakt!

Die moet ik hebben.

liefs,
Samantha

Nicole Maaksels en meer zei

Ohhh, die eierwarmers zijn he-le-maal toppie! Wat een schatjes zijn het geworden zeg en mooie kleuren ook! Die stip en haak konijntjes heb ik zelf nog niet gemaakt maar ze blijven leuk!

Marga zei

Super idee, moet ik in gedachten houden. Bij ons in het zorgcentrum is een paasmarkt en daar ben ik ook voor gevraagd is eigelijk hetzelfde.
Liefs Marga

Masila zei

Leuk allemaal, ik heb de boekjes vandaag besteld en hoop ze snel binnen te krijgen :-)

Liefs Yvonne
Masilascreaties.blogspot.com

De KnutselFrutselOma zei

Ohhh, dat ziet er allemaal mooi uit!
En je haakt ook zo mooi regelmatig.

Groetjes Ingrid.

Margaret zei

Wat een mooie paashaasjes heb je gemaakt. Leuk die eierwarmers.

Anniegurumi zei

Ze zijn super leuk geworden. Ik heb mezelf ook weer nieuwe boekjes cadeau gedaan. Ze zijn ook zo leuk! Ik herken je 'niet af mand' zucht... Daar zou ik ook eens aan verder moeten gaan!

Haakmuts zei

Och Klaske wat schetig weer allemaal, leuk die eierwarmers.....
Succes met de haakparty werkjes.

Anna zei

Sweet !
Anna

marmarel zei

Wat superleuk weer!! Tja, hier ook zo'n mand met onafgemaakte spullen en ik moet mijzelf eens stevig aanpakken om die leeg te maken. Succes met jullie haakparty, klinkt erg leuk!

MetalFimo2 zei

che coniglietti simpatici, brava , ciao.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske