donderdag 28 februari 2013

PiP......Stijl..

Alle nieuwe volgers welkom op mijn blog, ik wens jullie veel lees en kijk plezier....leuk dat jullie mij volgen.
SUPER!!!!!
 
Ik had voor de Haakparty leuke spulletjes gehaakt in Pip kleurtjes..., helaas is de haakparty niet doorgegaan omdat ik een Migraine aanval had op die dag, maar volgende week dinsdag gaan we dan eindelijk de Haakparty organiseren, hopelijk dan geen migraine...
Ik had deze leuke Jampotjes ooit eens gekocht bij de Xenos....omgetoverd tot snoep potjes, in Pip kleurtjes...
Even een close upje van de bovenkant.
 
Een kartonnen Hartendoosje en een doosje van spaanplaat, ook gekocht bij de Xenos, leuk doosje om voor een verjaardag er geld in te doen of om sierraden in te bewaren..ze zijn zo leuk om weg te geven, ook om te maken hoor!!!
Ik kan niet alles laten zien, want er zijn een bloglezers die ook naar de Haakparty gaan.
Zo nu even het huishouden doen en dan maar weer even aan de haak, ik ben bezig met Klaartje de koe uit het boekje "Haakparty op de Boerderij"
Wens jullie een fijne dag toe
 
Leafs Klaske
 

 

24 reacties:

Atelier Valerie © zei

Dit heb je weer mooi gedaan!
De doosjes heb je super omhaakt.
De kleurtjes passen allemaal perfect bij elkaar.
Veel plezier op de Haakparty, succes verzekerd!!
Nog een fijne dag,
liefs Valerie ♥

marmarel zei

Wat heb je weer een prachtige dingen gemaakt, zo mooi die pip-kleurtjes! Ik heb hier op mijn bureau een mini-granny liggen in die kleurtjes, ga ik nog iets mee doen.
Jammer dat je migraine had, wat is dat toch iets naars. Mijn zoon heeft het ook, als kind had hij vaak net als wij iets leuks zouden gaan doen een migraine-aanval.

mingle-mangle zei

jammer dat het niet is doorgegaan,maar de komt een herkansing lees ik,duim voor je dat het goed gaat nu, wat heb je weer leuke dingen gehaakt zeg,dat boekje willen wij ook nog lijkt ons ook een mooi boekje en we hebben nog een paar op ons verlanglijstje,maar dat zul je vast wel weer zien op onze site, veel plezier met je haakparty,fijne dag verder

mingle-mangle

Nancy Nenz zei

Ontzettend leuk gedaan zeg! Prachtige kleurtjes! En sterkte, weet er jammer genoeg alles van, migraine! Veel plezier vast!

Chantal Meijer zei

Die potjes zijn echt super leuk zeg! Heb je daar een patroontje van?

Armoede of Rijkdom zei

Leuk, leuk, leuk!
Pip blijft leuk he.

Anna zei

Sweet, sweet, sweet !
Have a nice day !
Anna

Liek zei

Wat een leuke dingen maak je toch! Daar krijg je toch helemaal zin in het voorjaar van? Wat rottig hè, die migraine. Ik had het vroeger voordat ik getrouwd was en nu schijnt mijn dochter het ook af en toe te hebben. Heel vervelend, want het komt altijd op momenten dat je iets leuks gaat doen. Succes volgende week en ik zal voor je duimen!
Angélique

De KnutselFrutselOma zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt zeg!
Die migraine daar weet ik alles van!

Ik hoop dat je er nu even vrij van bllijft zodat je haakparty lekker door kan gaan!
Alvast veel plezier.

Groetjes Ingrid.

Angélique zei

Leuke potjes en lieve doosjes!

Klaske v.d Bij zei

Nee, helaas niet zelf bedacht...xx

Marga zei

Heel leuk die jampotjes, maar die doosjes zijn ook erg mooi geworden.
Fijn dat je haakparty alsnog doorgaat, hoop dat je veel verkoopt maar de dingen die ik al gezien heb daar zal het echt niet aan liggen.
Groetjes Marga

Lief en Mooi zei

Wat mooi zeg en dan die kleurtjes! Groetjes Talitha

Lique zei

Mooi weer hoor!

Leuk he die potjes van de Xenos!

Esther zei

Waaaauuuw Prachtig helemaal mijn kleurtjes :-D lieve Groetjes Esther.

Mejuffrouw B zei

Wat een leuke creaties en geweldige kleurtjes! Genieten :-)

Doortje Dartel zei

Super leuk!

TamaraD zei

Het ziet er weer snoeperig uit allemaal! Erg leuk!!

Monique zei

O, Klaske, wat zijn ze leuk en super mooi gemaakt!
Deze potjes heb ik ook nog staan, maar ik vraag me af, hoe maak je het gehaakte vast aan het deksel van het potje en zit er nog vulling onder?
Het zou heel fijn zijn als je me hier mee kunt helpen!
Goed weekend, groet, Monique

Villa Kakelbont zei

WOW!!!!! Die kleurtjes.............kwijl.......... :-)

Anja zei

Wat ontzettend leuk zeg! Snoeperige kleurtjes...
Groetjes Anja

Wendy zei

Prachtig en die kleurtjes ik word er helemaal vrolijk van
Wat jammer dat het niet door kom gaan dat je migraine had vervelend
Veel succes dinsdag hopelijk geen aanval en lekker veel verkopen

Fijn weekend

Lianne zei

Prachtig kleurtjes!!

Creadiva zei

Wat mooie haakwerkjes maak jij !! Ik haak maak gehaakte halskettingen, en verder maak ik sieraden met kralen

ben je nieuwe volger !!

en volgers zijn ook bij mij welkom ....
Kom je eens piepen in de webwinkel wwww.creadiva.be

Groetjes
diane

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske