woensdag 6 februari 2013

Sartu de Maki....

Op Facebook werden proefhaaksters gevraagd, voor een Amigurumi boek dat vanuit het Engels naar Nederlands wordt vertaald....dus heb ik mij opgegeven...
Hier kun je het boek bekijken.
Ik heb Sartu de Maki gehaakt....leuk patroon om te haken en totaal niet moeilijk.
Het orgineel is in Olijfgroen en Bruin gehaakt....ik heb er voor gekozen om de Maki in grijs te haken...en met een mooie zwart/witte staart..
Het is een leuk en grappig beestje geworden.
Nu gauw weer verder met de paas spulletjes....26 februari organiseren mijn moeder en ik weer een haakparty bij een buurvrouw van mij nicht....en ben ook nog druk bezig met mijn grote project, horen  jullie binnenkort meer over
 
Leafs Klaske
 
P.s ik kan gelukkig weer gewoon foto's plaatsen.....

 

21 reacties:

Monique zei

Super gedaan, dus als ik je goed begrijp heb je zelf dit patroon ontworpen, gaaf!
Ben benieuwd naar je grote project en hoe de party verlopen is.

mingle-mangle zei

ohhh klaske die is mooi geworden:D, succes met je haakparty!!

groetjes mingle-mangle

knoopjesz haken zei

Wat een grappig beestje..Leuk!!!

marmarel zei

Wat leuk is 'ie geworden, super! Succes met je voorbereidingen voor de haak-party, gaan jullie ze leren haken of kunnen ze het al?

Villa Kakelbont zei

Deze is echt heel leuk!!!!!

Vera zei

Ik ben deze toevallig ook aan het maken, vanuit het Engels. Mooi is ie in deze kleurtjes.
Succes met de haakparty.

Klaske v.d Bij zei

Ik heb dit patroon niet zelf ontworpen...maar iemand anders, moest deze maki proefhaken..xx

Angélique zei

Hij is leuk! (eigenlijk vind ik hem veel leuker dan de originele, jouw kleurtjes kloppen beter).
Veel succes met de party!

De KnutselFrutselOma zei

Wat is die mooi geworden zeg!
En zo leuk met die staart.

En ik vind die van jou ook leuker als in het boek :-)

Alvast een fijne avond.

Groetjes Ingrid.

Esther zei

Waaaauw prachtig, groetjes Esther.

Dinaz zei

Ach...wat een schatje!!!
Mooi gehaakt hoor!

Ben benieuwd wat je allemaal gehaakt hebt voor de Haakparty...

Groetjes Dinaz ♥

Michelle zei

Hij is super geworden! Ik vind ze in de dierentuin ook altijd zo leuk om te zien.. :)

Minimoek zei

Wat een leukerd en succes met je party!!

Bregit zei

Wat een lievertje is dat, erg mooi gemaakt!
Succes met de voorbereiding van de Haakparty!
Groetjes van Bregit

Wendy zei

Wat een schatje heel mooi en de kleuren die je gebruikt hebt vind ik mooier als de originele kleuren.

Liefs Wendy

Doortje Dartel zei

Wat een leukerd.

Haakmuts zei

Super leuke maki Klaske, mooi gemaakt en leuk dat je proef-haakster bent.

Anna zei

Super cute !
Have a nice day !
Anna

Sandra zei

deze doet me zo aan "King Julian" denken uit Madagascar, zo lief!!!

Marieke zei

Wauw die is zeker leuk geworden! Ik vind eerlijk gezegd deze mooier van kleur dan het origineel (en zo zou ik hem ook sneller maken).

Wat leuk dat je mocht proefhaken. Ik mocht Tommy de Tijger (Roary the Tiger) proefhaken. Ik ben zeer benieuwd naar de Nederlandse versie van het boekje!

Groetjes van Marieke

Silvia zei

Wat leuk is ie ... heel mooi gedaan hoor. Vind het eerlijk gezegd in deze kleur ook mooier! Toppie hoor!

Heb zitten neuzen op je blogje. Je haakt leuk spulletjes. Heb gelijk maar op volgen geklikt ;)

Groetjes, Silvia

http://silscorner.blogspot.nl/

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske