vrijdag 22 maart 2013

Een gezellig dagje.....

KLETSEN EN HAKEN
Afgelopen woensdag ben ik een dagje bij Wendy geweest, dit zou vorig jaar al plaats vinden maar ging door omstandigheden niet door, maar eindelijk was het dan zover, wij wonen maar 20 minuten bij elkaar vandaan...dus op naar Drachten.
Voor een gezellig dagje, Wendy wou zo graag leren hoe ik die groentepotjes omtover tot leuk snoep potjes...dus dat hebben we gedaan en GEKLETST natuurlijk.
Ook had ik een aardigheidje meegenomen voor haar....
Een hartendoosje, een vrolijke vogeltak en een sleutelhanger...in vrolijk Pip kleurtjes...
Kijk eens op haar blog naar de leuke snoeppotjes die zij gemaakt heeft
Dit gaan we zeker nog eens doen
GEZELLIG!!!!
Ook gaan we samen iemand opzoeken die wat verder in Nederland woont....Corine we komen er aan hoor!!!!!!
Leafs Klaske
p.s Wendy bedankt voor het lenen van je leuke foto...xx

22 reacties:

Atelier Valerie © zei

Een gezellige meidendag met een heel mooi aardigheidje!
Ik word er helemaal vrolijk van.
Geniet van het weekend,
liefs Valerie ♥

Moos zei

Een gezellig dagje!!!!! Leuk!!!!!!!!!

Lique zei

Ohhh gezellig!! Zou graag mee komen.. :)

Doortje Dartel zei

Dat was een gezellig dagje. Wat een leuke dingen heb je voor haar mee genomen.

Klaske v.d Bij zei

Dan halen we jou ook op....geen probleem..xx

Wendy zei

Het was super gezellig ben nog steeds aan het na genieten.
En ben allemaal leuke potjes aan het opzoeken hahaha.
Bedankt voor de super dag en de mooie kadootjes.

Liefs Wendy

Gerda Bos zei

Wat een ontzettend mooi pakket heb je samengesteld.
Boffen hoor, als je die krijgt.
Ga meteen haar site bekijken voor de snoeppotjes.

Groetjes Gerda.

Villa Kakelbont zei

Toe maar..... de dames hebben grote plannen!! Het is goed hoor, jullie komen maar. Mail me maar een paar data, dan komen we er wel uit :-)

Amarins zei

Had bij Wendy al gezien wat voor moois je gemaakt had, echt helemaal super, kan me voorstellen dat ze zo blij is met dit mooie kado. Had al gezegd dat ze Klaske mijn kant ook wel uit mocht sturen haha. Super gedaan en leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. groetjes, Amarins

zonnekindpop zei

Wat een schattig kadootje zo. Leuk gedaan Klaske.
Fijn weekend, Hendrika ut Ljouwert

Margaret zei

Wat een mooi pakketjes heb je gemaakt. Leuk als je samen lekker kunt freubelen en niet te vergeten lekker kletsen. Dan is je dag toch helemaal geslaagd.

mingle-mangle zei

wauw wat heb je een leuke kadootjes gegeven zeg,ziet er gezellig uit,:D

groetjes fijn weekend mingle-mangle

TamaraD zei

Oh, wat leuk zeg!! Als ik weer terug ben moeten we ook een keer afspreken hoor!! =)

Readkapke zei

Wat leuk dat jullie dat gedaan hebben en wat een geweldig pakketje heb je gemaakt! Zal nu gauw bij haar kijken!

Angeline zei

Gezellig dames en wat een moois hebben jullie voor elkaar gemaakt...erg leuk!

Made by Marieke zei

Wat leuk om elkaar eens op te gaan zoeken. Wat een leuke spulletjes heb je voor Wendy meegebracht! Ik vind de snoeppotjes ook helemaal geweldig!

Ik woon zelf dus in Hallum (vlakbij Leeuwarden). Het lijkt mij ook wel eens leuk om iets met andere freubeldames af te spreken. Gezellig.

Liefs van Marieke

Lique zei

Vinden jullie dat wel gezellig? Ik kan niet meer bij Corine haar blog komen, maar we kunnen ook even mailen met z'n allen?

Anna zei

Cute !
Anna

marmarel zei

Wat supermooi allemaal, heerlijk die pip-kleurtjes!

Als ik de reacties zo lees, moeten we echt eens een meeting in 't Noorden houden... :-) Het mag bij mij (kunnen we ook lekker met kraaltjes freubelen), maar misschien zijn er meer Friezen?

Klaske v.d Bij zei

Dat vind ik een goed idee....superleuk
GA er een blog berichtje van maken....een oproepje xx

zelda zei

Wat een leuk cadeautje zeg! dat ziet er mooi uit. Kom je ook een keer naar groningen ;)

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat maak je leuke dingen!! Ik kom bij toeval, via Google, op je blog terecht. Had jouw blog nog nooit ontdekt. Staan superveel leuke en vrolijk haakideetjes op je blog, ik snuffel even verder.

Je bent ook welkom op mijn blog; www.tbezigebijtje.blogspot.nl (bekende naam?:)

Groetjes,
Miriam

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske