maandag 4 maart 2013

Voel me niet zo goed

Het blijft van de week een beetje stilletjes hier op mijn blog....en dat heeft een reden....
Ga volgende dinsdag weer naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep, waar ik mij even op moet voorbereiden..niets ernstig hoor.
Ik zei ben weer voor 5 jaar goed gekeurd...maar helaas nog niet.
Daarna heb ik even tijd nodig om te herstellen en hoop dan dat alle ellende weer voorbij is....en ik weer leuke haaksels op mijn blog kan laten zien....
Soms zakt de moed je in de schoenen....
Maar na regen komt zonneschijn zeggen ze dan...dat hoop ik ook!!!!!!
 
Leafs Klaske

28 reacties:

Petra Uijttenbroek zei

Lieve Klaske, heel veel sterkte.... Don't give up!!
Groetz Petra

Marga zei

Ik wil je dus heel veel succes wensen de komende tijd. Zal je missen tussen de bloggers, je hebt een beetje dezelfde smaak als ik. Ik hoop toch wel dat je haakparty doorgaat. Maar zoals jezelf zegt na regen komt zonneschijn. Zou je graag een kaartje sturen maar heb je adres niet. Eeen dikke knuffel en zoals jezelf altijd zegt LEAFS Marga

Angélique zei

O jee, Klaske, wat een naar bericht! Ik leef met je mee en zal heel hard duimen dat de ellende snel voorbij is en je weer volop kunt genieten van het leven. Heel veel sterkte en beterschap!

Monique zei

He wat vervelend. Alvast heel veel sterkte en voor je het weet zit je weer volop te haken.

Take care, Monique

TamaraD zei

Oh Klaske.. Heel veel sterkte toegewenst!!

Villa Kakelbont zei

Beterschap Klaske!!! Dat plaatje van die bij is wel erg leuk :-)

Vera zei

Veel sterkte, neem je tijd. We zien je hier vanzelf weer verschijnen.
Lieve groetjes.

Moos zei

Beterschap meisie!!!! Heel veel sterkte en rustig aan hoor!

Angeline zei

Heel veel sterkte en beterschap Klaske,denk aan jezelf meid...wij zien je wanneer jij het er de tijd weer voor vind vanzelf weer verschijnen;-)

lieve groetjes
Angeline

Minimoek zei

Goed zo meis, houd moed en heel veel sterkte, beterschap, liefs Linda!

Sandra zei

Neem alle tijd die je nodig hebt, wij lopen echt niet weg ;) heel veel sterkte en een spoedig herstel, dikke knuf, Sandra

Janny Veenstra zei

Klaske sterkte met dit alles, rustig aan.......

Dinaz ♥ zei

Meid toch. Heel veel beterschap, neem de tijd om te herstellen!!!
Sterkte x Dinaz ♥

Atelier Valerie © zei

Veel sterkte Klaske, neem alle tijd ook erna ... Valerie ♥

Herriet zei

Hè dat is niet leuk! Heel veel sterkte en beterschap hoor, neem de tijd om te herstellen.

swiid-swiet zei

Betterskip tawinske! nim de tiid....

Esther zei

Beterschap en aterke vandaag schijnt de zon. Geniet ervan en rustig aan, lieve groetjes esther

mingle-mangle zei

ohh klaske dat klinkt allemaal niet leuk,beterschap, hoop dat het snel weer beter met je gaat

lieve haakgroetjes mingle-mangle

Lique zei

Ach meis... Wat ontzettend vervelend dat er weer iets moet gebeuren..

Wil je heel veel sterkte wensen, hopelijk zien we gauw weer wat van je!

Mejuffrouw B zei

Beterschap! Niet leuk als je af en aan in de lappenmand zit. Ik hoop dat de lentezon je een beetje kracht geeft.

Lianne zei

Veel sterkte en beterschap!

Zonneprinsesje maakt zei

Veel beterschap toegewenst!

Amarins zei

Heel veel beterschap! Groetjes, Amarins

Paulien zei

HEEL VEEL ZONNESCHIJN TOEGEWENST JE KAN HET GEBRUIKEN LEES IK.
EEN SPOEDIG HERSTEL
GROET PAULIEN

Aagje zei

Heel veel beterschap en hoop snel weer je mooie creaties te kunnen bewonderen!

marmarel zei

He wat vervelend, van harte beterschap hoor!

Marjon zei

Beterschap! En hopelijk knap je snel weer op.
Liefs

Margaret zei

Na jouw reactie op mijn blog ben ik even bij je gaan kijken. Lees nu dit berichtje. Het zit je niet mee. Hopelijk knap je weer snel op zodat we weer van je mooie dingen mogen meegenieten.Beterschap.

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske