dinsdag 16 april 2013

Ik ben er nog wel....

Maar ben heel druk bezig met alle voorberidingen van een voorjaars fair waar mijn moeder en ik a.s Zaterdag 20 april met onze gehaakte spulletjes zullen staan.
Ze hebben dit zo'n 2 weken terug aan ons gevraagd....natuurlijk willen wij dit, maar dan moet er wel nog wat worden gemaakt, wnat na de laatste haakparty had ik niet zoveel meer gemaakt, dus hup aan de slag...
Ik heb een paar leuke koninginne dag broches gemaakt....en natuurlijk heel veel sleutelhangers waaronder onderstaande Theepotje..
En nog veel meer spulletjes, ben nu bezig om de laatste spulletjes in elkaar te zetten en dan is het wel goed zo...
De voorjaars fair wordt gehouden bij Afslank studio Marianne in Hurdegaryp van
10:00 uur tot 17:00 uur....er staan zo'n 20 kraampjes en er zijn heel veel demonstraties..
We hebben er zin in...
 
Leafs Klaske
 

26 reacties:

Atelier Valerie © zei

Een heel gezellige koffiepot heb jij daar gehaakt
en de broches zien er zo feestelijk uit!
Nog een gezellige avond, liefs Valerie ♥

Hilda zei

Ooooo Klaske, leuk leuk leuk al die broches. Ik ben helemaal verliefd op het theepotje....mag ook wel al theeleut!!!!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier op de fair met je moeder!!!!!!


Groetjes Hilda

Lize zei

oh, dat ziet er leuk uit.
Veel plezier op de fair.

Amarins zei

Wat ziet dat er allemaal leuk uit. Veel plezier op de fair. Als ik een gaatje heb zaterdag kom ik misschien wel even. Groetjes, Amarins

Vera zei

Wat is dat theepotje leuk!!!! Waar heb je het patroon vandaan?
Veel plezier en succes zaterdag, ik mag zondag in mijn eigen dorp.

Klaske v.d Bij zei

Op een hyves pagina gevonden...http://karens-ac.hyves.nl/, je moet wel lid zijn..

Nicole Maaksels en meer zei

Zoooo, dan moet je nog even heeeel snel aan de slag, als je pas 2 weken van tevoren weet dat je op de fair gaat staan! Dat theepotje is inderdaad superleuk en de broches zullen waarschijnlijk als warme broodjes over de toonbank vliegen!

Samantha van Aalst zei

jeetje jij bent lekker bezig zeg!

ik vind je theepotjes echt super schattig!

liefs
samantha

Margaret zei

Je hebt zeker niet stil gezeten. Die zullen wel goed verkopen. Veel succes.

Minimoek zei

Die hanger met dat theepotje is leuk!!!

Vlijtige Lies zei

Prachtig je gehaakte corsages. Net even anders heel leuk!!En het theepotje is een dotje ik zou het zo kunnen kopen! Succes.

Wendy zei

Super gemaakt mooi resultaat
Tot zaterdag.

Liefs Wendy

Villa Kakelbont zei

Weer geweldige creaties!!! :-)

Haakmuts zei

Och jullie zijn zo uitverkocht met die mooie spulletjes.
Mooie broches en wat leuk dat theepotje, ik heb pas zo'n patroon gekocht maar het blijkt er dus ook gratis te zijn :-)

Veel succes op de fair.
Liefs van Claire

Denco zei

Succes op de fair aan de spulletjes zal het niet liggen, dat theepotje is schattig.

creajettie zei

Wat een mooie broches en het theepotje is echt superleuk!
Heel veel succes op de voorjaarsfair!
groetjes,

mingle-mangle zei

ook wel duidelijk waarom je er even niet was, leuke dingetjes heb je
weer gehaakt, nu maar hopen op mooi weer en een goeie verkoop,succes:D

groetjes mingle-mangle

Vera zei

Helaas voor mij, ben ik dus niet.
Dat wordt dus geen theepotje :(

Anna zei

Lovely...
Anna

Readkapke zei

Volgens mij wordt dit het weekend van de voorjaarsfairs, succes met de verkoop, gaat vast lukken met zulke mooie (unieke!) spulletjes!

mums zei

Mooie dingen heb je weer gehaakt! Hoe was de fair?

Mirella zei

Wauw !! dat theepotje is zooo gaaf ! helaas heb ik geen hyves meer haha anders had ik hem meteen geprint ;-) xxx

Zack zei

C'est superbe tout ce que vous faites, j'adore !
Avez-vous une news-letter pour pouvoir s'abonner à vos articles ?

Henrike de Graaf zei

Oh wauw!! Wat een prachtige dingen zie ik op dit blog! Ik denk dat dit blog een grote inspiratie kan zijn voor mij als beginnend haakster! Je hebt er een volger bij :)

Groetjes Henrike

(www.eendraadjelos.blogspot.nl)

Anoniem zei

Hello Klaske:
I'm Adriana. I like to weave crochet amigurumis and I saw the owl key-ring photo in your blog page. Do you have idea where to get the pattern to knit him?
Thank you in advance and best regards
Adri

Ana Maria Matus Villalobos zei

hola, me encantó tu tetera, podrías compartir el patrón, gracias mi correo es anamatusv@gmail.com

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske