donderdag 30 mei 2013

Even een Tussendoortje

Ik heb mijn Cadeautjes mand maar weer even aan gevuld....ik zag bijna de bodem, en aangezien wij bijna op vakantie gaan....( 15 juni t/m 6 juli )....moet er wel wat in liggen voor de achterblijvers..zo hebben die ook nog wat leuks om weg te geven
Een paar kleine tussendoor haaksels.
Deze Hello Kitty"s zijn zo leuk om te maken, het gratis patroontje kun je Hier vinden.
En een Allstars schoentje, ook zo leuk om te maken er zullen nog wel meer volgen denk ik...
Van mijn grote project zijn de armen ook klaar, mijn project ligt even stil, heb wat bestellingen die eerst af moeten, mijn project "een muziekbeer" gaat mee op vakantie.
 
Leafs Klaske



 
 

22 reacties:

Thuis bij Corrie zei

Wat geweldig, dat patroontje van hello Kitty. Dat ga ik opslaan en nog eens maken. Zo leuk die kleine werkjes.
Fijne vakantie alvast, ik hoop dat je de zon gaat opzoeken.
Gr Corrie.

Muisje zei

Ik heb het patroon gelijk uitgeprint.
Wat zijn ze schattig.
Het schoentje is ook leuk.

Jacqueline zei

Je hebt leuke Hello Kitty's gemaakt! En met het bloemen-slingertje eraan is het helemaal een geweldige hanger! Je schoentje is ook al zo leuk!

Antoinette zei

De Kitty's zijn leuk geworden Klaske, schattig met het gehaakte bloemetje erbij.
Het schoentje is ook een schatje.
Liefs

mingle-mangle zei

ziet er weer schattig uit:D,gaat snel hoor het is al bijna juni...
wat vliegt de tijd,

liefs mingle-mangle

Angélique zei

Wat een super schattige sleutelhangers weer!

Villa Kakelbont zei

Super leuk weer!!!!!

Lize zei

wat een leuke sleutelhangers

Gerda Bos zei

Leuke sleutelhangers. Die van Hello-Kitty heb ik meteen opgeslagen. Ga ik zeker nog een keer maken. Bedankt voor het patroon en ik wens je een hele fijne vakantie.

Groetjes van Gerda.

angelique zei

super leuk!!!!! is de schoen een eigen patroon?

Janny Veenstra zei

Jaaaa dank je wel voor het patroontje :):):) leuk voor een cadeautje! En die allstars zijn geweldig! X

Klaske v.d Bij zei

Nee, die heb ik op Etsy gekocht.

Margaret zei

Leuke hello kitty's. Die doen het altijd goed.

marmarel zei

Wauw, heel leuk allemaal!! Ik heb nog zo'n niet-afgemaakte Kitty in m'n projecten-doos zitten, moet ik maar weer eens opzoeken.

Moos zei

Heel herkenbaar zo een leger en leger rakende kadootjesmand!!!!
Maar met deze erin komt dat helemaal weer goed! Leuk!!!!!!!

Haakmuts zei

Och wat leuk allemaal weer, je oogjes zijn dus toch nog aangekomen, het zijn mooie kitty's geworden, echt leuk.
En dat schoentje, heel geinig en stoer.

Liefs van Claire

Anna zei

Cute, cute, cute...
Anna

Zack zei

Oh qu'est-ce que c'est beau, tu es très douée !!!

Henrike de Graaf zei

Die Hello Kitty's zijn echt zoo lief!!

Knap gedaan!

Groetjes Henrike

Wendy zei

Ohhh wat een schatjes die bello Kitty's mooi gemaakt
En dat schoentje is ook erg leuk

Groetjes Wendy

Bernardette de Jong-Keur zei

oww die allstars zijn leuk!!! leuk kadootje voor de juffen van mn dochter. ik ga meteen kijken op Etsy

Carolalla zei

Kitty blijft leuk ik heb nog steeds op mijn lijstje staan om aan te beginnen. Maar nu zie ik dat allstar schoentje. Nu lees ik hier boven dat je die Etsy kan vinden kan je mij adres geven waar ik die kan vinden.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske