donderdag 23 mei 2013

Nieuw Project......

Ben bezig met een nieuw project......het wordt alvast iets voor de kerstmarkt die wordt gehouden op 7 december 2013 in mijn dorp
Heb het garen gisteren gekocht bij de handwerkzaak bij ons in het dorp, patroon was binnen, dus gelijk aan de slag.
Het is een groot project, en dan heb ik m op tijd klaar....deze leuke...??????....wordt 55 cm hoog en er gaat een mega zak vulling in....
Zijn jullie benieuwd wat dit gaat worden....ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.
 
Leafs Klaske
 

17 reacties:

Wendy zei

Ohhhhhhhhh leuk ben heel nieuwschierig zou zeggen een beer maar dat is te makkelijk......

Liefs Wendy

emmel-prutsemieke zei

Dat is goed op tijd!

Atelier Valerie © zei

Zijn of haar gezichtje ziet er al prachtig uit,
dit komt zeker en vast tot een perfect einde!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Pipowagen aan Zee zei

Leuk !
Heb je misschien zin om mee te doen met mijn goodie projectje?
Zie verdere info op mijn blog:-)

Herriet zei

Spannend... haha!

Antoinette zei

55 cm ! Jeetje wat een grote.
Daar zal je wel even zoet mee zijn.
Het koppie ziet er alvast veel belovend uit :)
Liefs

Vera zei

Jij bent er vroeg bij, moet er nog niet aan denken hoor, eerst maar eens de zomer.
Ik ben wel benieuwd wat het wordt, een ding is zeker, het wordt een flinkerd en het koppie ziet er al superschattig uit.

Gaga zei

Ik ben al super benieuwd!
Leuk om nu al te kunnen uitkijken naar zoiets. Hier bij ons gebeurt dat niet zoveel.
Blijkbaar is het haken hier niet zo ingeburgerd of laten de mensen het niet zo zien. Zou hier ook niet weten waar er ergens een plaatsje is om met een kraampje te staan.

Veel succes!

Henrike de Graaf zei

Word vast een leukertje gezien dat koppie! Succes met dit nieuwe project!!

Groetjes Henrike

mingle-mangle zei

dat wordt vast weer een gezellige markt met veel leuke haakspullen,deze ziet er al leuk uit alleen dat hoofd(je);) al benieuwd wat het wordt en wat je nog meer uit je haakpen komt,

liefs mingle-mangle

Poekie zei

Spannend!! Een grote ijsbeer? ... met iglo? :)
Ik kijk al uit naar het vervolg!!

Groetjes van Poekie :)

Janny Veenstra zei

Ik ben ook al zo benieuwd :):):) Kerst is gelukkig nog ver weg :) Lijkt alleen wel herfst buiten :( Succes met je mega project....X

Amarins zei

Ik ben wel heeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig. Mijn olifant ging ook ongeveer een zak in haah. Groetjes, Amarins

Haakmuts zei

Natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar het eindresultaat maar het zal ongetwijfeld weer erg mooi worden.
Maar voorlopig kun je nog wel even vooruit:-)

Liefs van Claire

Margaret zei

Dat gaat heel mooi worden zo te zien. Je hebt in ieder geval tijd om hem op tijd af te krijgen.

nancy haakmuts zei

wat leuk. en lekker groot. ik kan niet wachten tot hij af is. kom zeker nog een kijkje nemen. de kleuren zijn echt mooi. Ik ben zelf ook met een beer bezig nu hoop dat ik hem morgen af heb.

liefs
nancy
http://haakmutsie.blogspot.nl/

Anoniem zei

This is my first time pay a visit at here and i am genuinely impressed to read everthing
at one place.

My web blog - toaster oven tray

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske