zaterdag 18 mei 2013

Theepotjes

Ik krijg veel vragen over het Theepotje, is er ook een patroon van????
Heb het patroon van een Facebook pagina Karen's amigurumi creaties, je moet je aan melden, het is een besloten groep..
Ik heb het theepotje aangepast naar mijn eigen idee.
Ook heb ik geswapt met Hanneke, zij maakt superleuke stempels.....deze stempels heeft zij voor mij gemaakt.
 
Ik heb voor haar en haar meiden...een uiltje sleutelhanger, een vogel aan een hartje en onderzetters gemaakt...helaas geen foto's gemaakt, wel van de uiltjes.
Ik wens jullie allemaal een fijn pinkster weekend toe...hopelijk wordt het weer dan ook iets beter.
 
Leafs Klaske

 
 

24 reacties:

Villa Kakelbont zei

De theepotjes zijn verslavend hè? :-)
De stempels zijn super!! Jij ook een gezellig weekend.

Anouk zei

Mooi!!! Theepotjes zijn super!! Groeten

mingle-mangle zei

leuk leuk,schattige kleurtjes,had de stempels al gespot bij prutzels,
ze zien er zo mooi,kun je leuk een labeltje met je eigen stempel bij je theepotjes doen toppie,


fijne dagen, groetjes mingle-mangle

Antoinette zei

Hartstikke leuk dat theepotje,je hebt er weer een mooi totaalplaatje van gemaakt.
Ik heb me toevallig afgelopen week aangemeld bij die groep. Dus dat theepotje komt er wel :)
De stempeltjes zijn prachtig, heel leuk om zo je eigen labels te maken.
Jij ook een fijn weekend, hier schijnt de zon al :))
Liefs

Margaret zei

Het zijn super leuke potjes. Leuk in al die kleurtjes.

Muisje zei

Wat een leuke theepotjes zijn het geworden.

Haakmuts zei

De theepotjes zijn geweldig, erg leuk zo samen.
Stempeltjes ook helemaal top, toevallig vanmiddag een hele lading gum gekocht voor soleil haar verjaardag want ze krijgt ook een guts-setje om zelf stempels te maken. Maar deze zijn echt heel leuk.
En ja uiltjes die blijven het altijd leuk doen, je hebt weer meer dan je best gedaan.
Goed weekend...... ik doe je zo nog een PB

Monique zei

Ik vind die theepotjes zo schattig. Helaas heb ik geen FB. Kan ik het patroon niet via een andere manier verkrijgen?

Esther zei

De theepotjes zijn Prachtig, ik heb ze ook aan het haken, Wens jullie ook een fijn Pinksteren. lieve groetjes Esther

Amarins zei

WAt zijn je theepotjes en uiltje toch leuk, super gedaan. Leuke swap heb je gedaan. Groetjes, Amarins

Anna zei

Les petites théières sont absolument adorables ! Le reste aussi d'ailleurs !
Bon dimanche !
Anna

Nicole -Maaksels en Meer- zei

Ik ben helemaal verliefd op de theepotjes, dat moet ik toch ook eens gaan proberen. Even de tijd vinden hihi. En die uiltjes zijn altijd goed, ze hebben zo'n leuke uitstraling!

Wendy zei

Wat een super leuke theepotjes en uiltjes.
Mooie stempeltjes. Fijn weekend groetjes Wendy

zelda zei

Wat ziet dat er allemaal leuk uit. Die theepotjes zijn echt geweldig!

mokasblog zei

Die zijn hemels gewoon!!! Ik haak ook graag maar zo'n mini-spulletjes lukt me niet of anders gezegd, heb het geduld er niet voor. Ben dan ook altijd weer een beetje jaloers als ik dat bij anderen zie:-)
http://mokasblog.wordpress.com/

Gezondheidspraktijk Akaija zei

Wil je ook vertellen waar ik het patroon van het uiltje kan vinden? Ik vind hem erg leuk voor bij een kraamcadeautje.
Liefs
Lydia

Klaske v.d Bij zei

Die kun je hier kopen...
http://www.matawisfavorites.nl/a-27968033/matawi-039-s-crea-039-s-patronen/patroon-uiltje/

Liefs Klaske

Angeline zei

Ja de theepotjes zijn superleuk,zeker als je zo'n theeleut bent als ik!ik heb hem eens voor Marloes van Marloes Kreatief gehaakt met daarbij een theezakje in ruil voor het prachtige hertje dat zij had gevilt...voor mezelf ben ik er nog niet aan toe gekomen,ik zie gewoon TEveel leuke dingen en mijn lijst is gewoon TE lang,dus maar hopen dat ik heel oud mag worden,ha,ha...:-)

Marjon zei

Oh wat een leuke dingen weer!
Zo'n swap is altijd leuk he. Zelf leuks krijgen en een ander blij maken.
Als je nog eens zin hebt ;-)
Groetjes Marjon

Klaske v.d Bij zei

JA hoor...ik vind het prima, swappen is leuk om te doen xx

SherryBee zei

I would LOVE to find the lil owl pattern, too! If anyone comes across where to find it, please let me know. THANKS!
SherryBee in Arizona, USA
beeson@frontiernet.net
www.sherrystampinroom.blogspot.com

Hilda zei

Ooooooooo ik ben helemaal verliefd op je theepotjes, jeetje wat zijn die gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!
Wauw wat heb jij mooie stempels gekregen zeg, die passen helemaal bij jou..........
En vond de dames de uiltjes ook mooi.......................denk het wel, want ze zijn prachtig!!! Top!!!

Groetjes Hilda

TD'S CRAFTS AND THINGS zei

where do I find the pattern for the owl keychain?

Marcela Duranton zei

Hola, ¿dónde puedo conseguir el patrón del llavero de búho??

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske