zondag 12 mei 2013

Van Alles.....en Nog wat....

Alle nieuwe blogvolgers en lezers hartelijk welkom op mijn blog....leuk dat jullie mijn blog volgen en lezen.
 
Ik heb de laatste tijd niet stil gezeten, maar druk gehad met allerlei dingen, en dan schiet het bloggen er een beetje bij in, dus op deze mooie, zonnige moederdag een blogpost van mij.
Nog even over de voorjaarsfair....het was die dag onzettend koud, wel zonnig we stonden buiten...uiteindelijk hebben we goed verkocht, Wendy kwam ook gezellig even langs en heeft een mooi haakhoesje met bijpassend speldenkussen gekocht, die maakt mijn moeder allemaal, en er kwam een mevrouw aanfietsen en zei tegen mijn moeder is dit BizzyBee...ja zei mijn moeder dat is mijn dochter, die mevrouw leest mee op mijn blog..zo leuk en gezellig, ze is gezellig bij ons blijven kletsen en ook nog met leuke spulletjes naar huis gegaan, nu heb ik een echte BizzyBee creatie gekocht...zo leuk!!!!!
Ik had heel veel oranje spulletjes gemaakt....deze is nog overgebleven....ook kregen we een bestelling van 40 kroontjes en bloemetjes broche's te maken....en dat moest binnen 2 dagen gebeuren....dus jullie weten wel waar ik en mijn moeder mee bezig waren....
Deze theepothangers gingen als broodjes, ben al weer bezig met nieuwe.
Lipbalsem hoesjes had ik gemaakt in allerlei kleuren
Hier ben ik nu mee bezig, er horen nog drie bloemen elfjes bij, maar die zijn nog niet klaar, ik was meteen verliefd op dit geweldige patroon....zo mooi
Dus dit wordt vervolgd, wilde deze graag aan jullie laten zien
Ik wens jullie allemaal een fijne moederdag toe, geniet van deze dag...
Van de week plaats ik een nieuwe blogpost, over iets wat ik heb gekregen...
 
Leafs Klaske.
 





 
 

19 reacties:

Ipie zei

Ziet er allemaal super leuk uit! Fijn om te lezen dat de voorjaarsfair zo goed liep. Ik ben van plan binnenkort hier in Zuid Holland op een braderie te gaan staan met m'n haakspulletjes. Heel benieuwd of dat een beetje gaat lopen...

Jij ook een fijne moederdag gewenst!

Antoinette zei

Wat een leuke spulletjes Klaske :) En wat leuk om herkent te worden op de flair !
Die elfjes zijn superschattig, ik heb het patroon ook gekocht,maar nog niet aan begonnen.
Fijne moederdag.
Liefs, Antoinette

Angélique zei

Leuk dat jullie toch goed verkocht hebben en een leuke bestelling erbij (daarnazaten jullie vingers vast in allerlei kronkels en kun je voorlopig geen kroontjes en bloemetjes broches meer zien). Mooie spulletjes hadden jullie, vooral die theepotjes zijn erg schattigFijne zondag/moederdag!

Anouk zei

Jullie zijn inderdraad druk geweest! Wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt! De theepotjes blijven mijn favoriet! Fijne moederdag! Groeten Anouk

Angélique zei

KAren heeft tegenwoordig ook een facebookgroep, waar je het patroontje van het theepotje kunt vinden: https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn Wel eerst even lidworden ;-)

Gaga zei

Wauw, wat ziet dat er allemaal toch leuk uit. Lijkt me wel leuk om zo op een marktje te gaan staan en de commentaar van de mensen te horen wat ze er van vinden. Ik ben vooral wel fan van de lippenbalsem hoesjes, lijkt me super gemakkelijk!

mingle-mangle zei

wauw klaske leuke dingetjes had je gemaakt voor de markt,grappig dat je dan zomaar iemand tegenkomt die je volgt,

wens je een fijne Moederdag, groetjes mingle-mangle

Villa Kakelbont zei

Het elfje ziet er lief uit!! De theepotjes blijven mijn favoriet en zijn leuk om te maken.

Monique zei

Wat een schattige theepotjes. Waar heb je dat patroontje vandaan?
Grappig, ik ben ook bezig met die elfen mobile. Ik was er ook gelijk verliefd op. Helaas heb ik niet van die kleine oogjes dus doe ik het maar met kraaltjes. En die antennes heb ik ook niet. Weet niet waar ik dat moet kopen. Jij wel?

Groetjes, Monique

Lianne zei

Wat een leuke spulletjes heb je weer gemaakt!

marmarel zei

Wat een superleuke dingen heb je gemaakt, zo gezellig dat je het samen met je moeder doet!!

Amarins zei

Wat een moois heb je toch weer gemaakt, helemaal super! Liefs, Amarins

Esther zei

Wat prachuig allemaal vind die theepotjes super. Groetjes Esther

Wendy zei

Super dat de fair zo goed is gegaan.
Mijn haaknaaldenmapje word met plezier gebruikt en heerlijk geen haaknaalden meer kwijt.
Prachtige creaties heb je weer gemaakt dat elfje is ook schattig zeg ben benieuwd naar het eindresultaat.

Liefs wendy

Pierke zei

Hoi Kasse,
Leuk blogje

Marga zei

Heel erg fijn dat je veel verkocht hebt en dan ook nog een leuke opdracht. En wat fijn dat je moeder je kunt helpen. Het theepotje heb ik ook al gemaakt, maar die elfjes zijn ook super leuk. Kun je verklappen hoe je aan het patroon komt. Groetjes Marga

Anoniem zei

Super die theepotjes!! Is dit eigen ontwerp of heb je ergens het patroon vandaan? Zou graag een patroontje willen

Esther zei

ohh die theepotjes zijn ook wel heeel schattig!

Monique.... zei

Wat een schattige elfjes!
Leuke blog :-)
Ik wordt je nieuwe volgster...
Groetjes Monique
Kiekeboel.blogspot.com

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske