maandag 3 juni 2013

Blogpauze en vakantie

Ik neem nu een kleine blogpauze, wij gaan namelijk volgende week zaterdag 15 juni op vakantie, en heb het nu een beetje druk met het inpakken en alles opzoeken wat mee moet.
In ieder geval gaat mijn postzaktas mee, vol met gekleurde bolletjes katoen en leuk patroontjes.
Hij is nu nog leeg, maar daar komt binnenkort verandering in, mijn moeder heeft er een bijpassend haakmapje en speldenkussen bij gemaakt, zo leuk en lief van haar..
Ik wens idereen een hele mooie vakantie toe, wij gaan naar de zon!!!!!!
Op 6 juli komen we weer thuis, zal zo nu en dan proberen om iets van mij te laten horen...
 
Leafs Klaske
 

 

23 reacties:

Lianne zei

Fijne vakantie!

Angélique zei

Heel fijne vakantie, geniet ervan!
Wat zijn het mapje en speldenkussentje mooi gemaakt door je moeder! De postbode past er perfect bij ;-)

Lize zei

Geniet van je vakantie. Mooie posttas is het in elk geval en het mapje en speldenkussentje zijn ook super geworden.

thea nijman zei

Fijne vakantie!

Thuis bij Corrie zei

Fijne vakantie, en wat leuk die spullen bij je tas.

Vera zei

Hele fijne vakantie. Geniet van de zon (ik hoop dat jullie ook echt naar de zon gaan).
De tas is prachtig en het mapje en kussentje passen er super bij. Lief van je moeder.

Margaret zei

Geniet van een fijne vakantie. En stuur een beetje zon naar ons toe.
Leuk setje heb je zo bij elkaar.

Antoinette zei

Fijne vakantie Klaske.
Wat leuk dat bijpassende mapje en speldenkussen.
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n tas met gekleurde bolletjes mee op vakantie, geniet ervan :D
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er na die vakantie uit die tas rolt ;)

marmarel zei

Heel fijne vakantie en geniet ervan! Wat heeft je moeder dat mooi gemaakt!

Elly Geenjaar zei

Hele fijne vakantie lieve Klaske en uiteraard ook je man. Rijdt voorzichtig en kom gezond weer thuis. Maar daarvoor nog heerlijk genieten.
Ben reuze benieuwd wat jij gaat maken in de vakantie
Groetjes Elly

Villa Kakelbont zei

Fijne vakantie!!! Leuke spulletjes van je moeder en die postbode ziet er ook goed uit!! :-)

Monique zei

Hele fijne vakantie meis. Geniet er van.

Groetjes, Monique

Herriet zei

Prettige vakantie, geniet er maar lekker van!

mingle-mangle zei

fijne vakantie:) lekker genieten en een beetje haken,wat lief van je mams,leuk ptt dingetjes, heeft ze voor je gemaakt,komplimenten:D

liefs mingle-mangle

TamaraD zei

Veel plezier op vakantie! Ik hoop dat jullie de zon kunnen vinden! =)

Henrike de Graaf zei

Fijne vakantie!!!

Groetjes Henrike

Lot haakt zei

Hele fijne vakantie! Hoop wel dat je MEGA veel zon ziet.

Amarins zei

Wat schitterend mooi, daar kunnen heel wat bolletjes in om mee te nemen. Alvast een hele fijne vakantie gewenst. Groetjes, Amarins

hester zei

ik wens je een hele fijne vakantie toe en tot over
een paar weekjes maar weer!!!!!

Haakmuts zei

Klaske een hele fijne vakantie gewenst, hopelijk gaat het lukken met die zon, maar dat zal wel goed komen.
Er kunnen heel wat bolletjes in je mooie tas dus je gaat je beslist niet vervelen, mooie spulletjes heeft je moeder gemaakt.

Geniet van jullie vakantie..........heel onverwacht gaan wij er ook nog even tussenuit.
liefs van Claire

mokasblog zei

Geniet van de herbronning!!

kira crochet zei

You have a very big talent :) amaizing staff :)

Tjitske zei

Oooo wat ist`ie leuk geworden!! Ik moet hem nog in elkaar zetten, maar dat lijkt me een hele klus!! Echt mooi hoor!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske