woensdag 10 juli 2013

Oehoe's en beestenbende

Ik heb van de week heerlijk in het zonnetje zitten haken....en mijn Oehoe's voorzien van lintjes, deze uiltjes had ik gemaakt op vakantie.
Het patroontje komt uit boekje "kleurrijke cadeautjes haken", een erg gemakkelijk patroontje..er zullen nog wel meer volgen.
We zijn helaas niet meer op vakantie gegaan, we hadden nog genoeg klusjes in en om het huis, en die moesten ook even gebeuren, maar volgende week vrijdag gaan we nog even een weekje weg.....waarheen weten we nog niet...
Deze beestenbende heb ik van de week gehaakt, het tekkeltje is een gratis patroon van Stip&Haak ook zo leuk om te maken
 De koe is uit het boekje "Bungelknuffels Haken"....en het eendje komt uit het boek "Zoogurumi"......ook ben ik bezig met een groot patroon van Mala design...maar dat duurt nog even..
 
Leafs Klaske
 
 

26 reacties:

Antoinette zei

Wat zijn je uiltjes leuk geworden :D
Ik heb ze zelf ook gemaakt, en als je eraan begint, weet je niet meer van ophouden !
Teckel is een plaatje, dat heb je snel gedaan zeg, de andere 2 zijn ook té gek.
Leuk die bungelkoe op de rug bij de teckel :o)

Lot haakt zei

Oh, wat een leuke haaksels! Vooral je koetje *love it*

Angélique zei

Ook ik ben vooral gecharmeerd van het koetje! Maar alle andere beestjes zijn ook super leuk!

Wendy zei

Wat zijn de uiltjes leuk envrolijk.
En de beestenbende super heel mooi.
Ik moet nog steeds het lieveheersbeestje afmaken uit het boekje....

Xx Wendy

Villa Kakelbont zei

De uiltjes zijn erg mooi en schattig!!! En de beestenbende vind ik super mooi en geweldig van kleur!!

Atelier Valerie © zei

Een echte dierentuin, tof!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Liek zei

Hoi Klaske! Wat ben je bezig geweest! Super! Die uiltjes zijn erg leuk, misschien dat ik me er ook aan waag. Eerst moet ik nog zonnekleppen omhaken voor de eend van mijn dochter. Succes met jullie klusjes,
Angélique

Mejuffrouw B zei

De uiltjes hebben mijn hart gestolen, wat zijn ze leuk! Het boekje heb ik al in huis, dus binnenkort ga ik me ook maar eens wagen aan het haken van een uiltje :-) Het koetje vind ik trouwens ook een dotje!

Lifestyle by Marion zei

Wat een superleuke figuurtjes allemaal. Fijne vakantie en plezier als jullie weggaan.

mingle-mangle zei

ohhh klaske wat heb je weer leuke dingen gehaakt,dat koetje helemaal top, misschien toch maar weer een boekje kopen...hoezo verslaafd haha,

succes met klussen soms moet je wel eens wat anders he...;D

groetjes mingle-mangle

Monique zei

Wat heb je leuke beestjes gehaakt. Die uiltjes zijn zo vrolijk. Echt super leuk.

Lianne zei

Wat een prachtige werkjes!!

Henrike de Graaf zei

Wat heb je prachtige haakwerkjes verricht! Super!

Groetjes en een fijne avond!

Henrike

Readkapke zei

Wat mooi weer! Vooral de uiltjes, zo vrolijk! Fijne vakantie nog!

Thuis bij Corrie zei

Wat een mooie knuffels zijn het geworden.

Haakmuts zei

Erg mooi allemaal weer Klaske, schitterend gewoon.
Liefs van Claire

Anja zei

Mooi !!!!

Dinaz ♥ zei

Ziet er heel leuk uit allemaal!!! Vrolijk hoor!
Fijne vakantie week alvast! Dinaz ♥

Lique zei

De uiltjes zijn wel heel lief!

En wat een leuke ami's!

Fijne vakantie nog :)

Anna zei

Cute, cute, cute...
Anna

Kleinigheidje zei

Wat een boel leuks heb je gehaakt!

Roberta Bortoluzzi zei

Oi amiga adoro teu blog sempre tem coisas lindas por aqui,beijokas...
http://www.titacarre.com
http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

Ilonka zei

Wat zie ik hier een beldschone creaties. Ik ben gelijk volger geworden..

Groetjes Ilonka

http://mijnhaakenbreiparadijs.blogspot.nl/

iris frederika zei

se binne prachtig!!

Carolalla zei

Wat heb je mooie dingen gemaakt. Die uiltjes zijn ook erg schattig.Kan ik dat patroon kopen bij jou?

Anoniem zei

Beste,
Is er een mogelijkheid om het patroon van de uiltjes te verkrijgen?
Vriendelijke groeten
Els Heirman (heirman.els@gmail.com)

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske