dinsdag 16 juli 2013

Schaapje..

Tussen de bedrijven door en het inpakken van de caravan....toch nog een beetje tijd gevonden om te haken...
Wilde al heel lang een schaap maken, het patroon is van Stip&Haak
Maar dat Phildar Douce is heel lastig om te zien en om mee te haken...maar gelukkig is het mij gelukt.
Ik vond de kleuren die Herriet gebruikte zo mooi dat ik ze ook maar heb gebruikt
Een leuk patroon om te maken, er zullen meer schapen volgen, denk ik.
Ook hebben we een oude tuintafel opgeknapt...
En ja ik ben en blijf een FRIEZIN....
En dan wens ik jullie allemaal een fijne vakantie, wij gaan nog een weekje de hort op
 
Leafs Klaske
 

19 reacties:

zelda zei

Van de ene fries voor de andere: fijne vakantie en lief schaapje :)

Ik spreek geen fries anders had ik het in het fries geschreven hahaha

Antoinette zei

Schaap is een knappertje geworden met dit garen, de kleuren zijn ook heel mooi zo.
Hahhaha wat leuk een Friese tafel :D
Fijn vakantieweekje nog !

Angélique zei

Wat een knuffelbaar schaapje!
Fijne vakantie! Ik mag nog 3,5 week wachten ;-)

Lianne zei

Wat een lieverdje, en die kleurtjes zijn inderdaad erg mooi.
fijne vakantie!

Angeline zei

Wat leuk je tuintafel!Het schaapje is ook erg schattig!

Fijne vakantie!

Readkapke zei

:D

Jantine van M zei

Ja dat garen us lastig he, maar het is je gelukt! En het ziet er heel lief en zacht uit!

Amarins zei

Wat een super leuk schaap, ik heb ook nog douce liggen om het te proberen met ditzelfde patroon. Ik ben benieuwd.
En die tafel is echt gaaf, mag je best bij mij brengen hoor als je er op uit gekeken bent lol.
Groetjes, Amarins

Thuis bij Corrie zei

Lief schaapje en je tafel vind ik heel origineel.
Fijne vakantie.

Anniegurumi zei

Schattig is je schaap geworden! Tafeltje ook heel leuk!

Margaret zei

Dat is wat mij ook een beetje tegenhoudt om er aan te beginnen. Vind het wel een super mooi schaap.
Geniet lekker van je weekje weg.

marmarel zei

Oh geweldig, die tuintafel! :-) Je schaap is ook schattig.

Wendy zei

Die tuin tafel is superrrrrrr.
En je schaap is prachtig geworden.
Fijne vakantie geniet er van het weer is prachtig.

Tot snel xx

Henrike de Graaf zei

Wat een onwijs schattig knuffelbaar schaapje!!! Erg mooi gedaan!

Ik wens je een hele fijne vakantie toe!!

Groejes Henrike

pytsje zei

een prachtig schaapje ik heb hem / haar ook gemaakt in ecru met roze strepen en idd. heel vervelend haken maar het resultaat is super !!!
en je tafel ...geweldig

Haakmuts zei

Schaapje is heel lief geworden, inderdaad mooie kleuren, en je tafel hoe gaaf is dat dan, een echte Friese tafel, die zijn er niet veel vermoed ik.

Een hele fijne vakantie.
Liefs van Claire
X

Michelle zei

Wat een lief schaapje,mooie kleuren ook! Ik wens jullie een hele fijne vakantie,

liefs Michelle

Brigitte Peetermans zei

LOVE your sheep! En de tuintafel ook.
Wat een leuke blog heb jij.

Hopelijk is de caravanvakantie meegevallen en ben je ondertussen heerlijk uitgerust!

Tot blogs,

Brigitte

schilderijen van rembrandt zei

Wat wordt deze mooi!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske