zondag 18 augustus 2013

Vakantie voorbij

Helaas is de vakantie weer voorbij...op naar het gewone leven.
In vakantie was ik jarig...op 8 augustus ben ik 46 jaar geworden en werd verrast met een leuk cadeau van mijn man en kinderen...een E-Reader...heerlijk wat een gemakkelijk superleuk ding...geen zware boeken meer, helemaal TOP
Heb de laatste tijd niet zoveel gehaakt, aangezien het hier een drukte van jewelste was de afgelopen weken.
Maar dit is nog uit mijn handen gekomen.
Een leuke sleutelhanger van een ooievaartje, aangezien er een paar baby's onderweg zijn
Ik heb gisteren nog een paar leuke aankopen bij de Intratuin gedaan, mooie rol cadeau papier, daar ga ik cadeau zakjes van maken, en klosje touw en leuke lintjes.
En bij de Action een leuke Vogelkooi gescoord, een memobord en dat voor 3,99....een super prijsje......
We hebben een spannende en verdrietige week achter de rug, mijn schoonzus haar vader is na een week van hoop en vrees overleden.
Ik ga er niet teveel over uitweiden, het is een moeilijke week geweest, heel verdrietig.
Zal van de week proberen om nog een nieuw blogje te plaatsen.
 
Leafs Klaske

 
 

16 reacties:

mingle-mangle zei

sterkte met jullie verlies.wat erg allemaal....

je hebt leuke ooievaartjes gehaakt,en die kooi
super,en dan nog de lintjes wauw

liefs mingle-mangle

Moos zei

Gecondoleerd meisie.
Wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit verlies.

Wat een schattige ooievaartjes!!!!

Antoinette zei

Wat verdrietig, veel sterkte gewenst.

Schattige ooievaartjes heb je gemaakt en je hebt ook de lintjes gevonden bij intratuin zie ik, leuk zijn ze hé.

Margaret zei

Gecondoleerd en veel sterkte. Zijn altijd weer de verdrietige kanten van het leven

Ik vind je ooievaartjes heel erg leuk. en je hebt goed inkopen gedaan.

TamaraD zei

Gecondoleerd, en sterkte...

Mooie sleutelhangers heb je weer gemaakt! En wat een leuk memobord van de Action!

Liek zei

Geweldig leuke ooievaartjes! Eigen patroon?
En een bofkont met zo'n verjaardagscadeau.
Jammer dat er toch een verdrietig einde aan je vakantie zit... Gecondoleerd. Die hoop en vrees: ik weet helaas precies hoe dat voelt.
Sterkte, Angélique

Saskia, Jan en Payal zei

oooh die ooievaartjes zijn super!!!!
Ik was gisteren nog in de action maar helaas heb ik zo'n mooi vogelkooitje niet gezien! Zoch nog eens naar op zoek gaan ... is mooi om oorbelletjes op te presenteren op een marktje!

Sanne zei

Wil je als eerste veel sterkte wensen komende tijd.

De ooievaartjes zijn heel leuk. Lekker vrolijk!
Die lintjes en cadeaupapier zijn wel heel erg leuk zeg!!

marmarel zei

Heel verdrietig, veel sterkte Klaske!

Je hebt weer schattige ooievaartjes gemaakt en wat een leuke spulletjes hebben ze bij Intratuin!

Angeline zei

Je sleutelhangers zijn mooi.het memobord van de Action in de vorm van een vogelkooi zag ik daar ook van de week....erg leuk,maar ik heb al het grote hart van hen. ;-)

Kleinigheidje zei

Gecondoleerd en sterkte gewenst.

Natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een e-reader ook erg handig om je patronen op mee te nemen. De ooievaartjes zijn erg leuk, hier moeten er deze week ook twee gehaakt worden. Die spulletjes van de intratuin zijn echt leuk!

Marga zei

Nog gecondoleerd en voor je schoonzus en familie veel sterkte.

Super die ooievaartjes, waar heb je het patroon uitgehaald? Ben niet de eerste die dit vraagt zie ik.
Ik krijg vrijdag vakantie ben na een hele poos niks doen ook weer begonnen met haken. De fut was eruit.
Dus wie weet ben ik na de vakantie ook weer terug in blogland... hihi
Liefs Marga

Lianne zei

Heel veel sterkte...

Atelier Valerie © zei

Super schattige ooievaartjes
en verpakt in dat leuke papier met lintjes
wordt het een prachtig cadeau!
Nog een fijne week,
liefs Valerie ♥

Muisje zei

Wat een lieve ooievaartjes.
En veel sterkte me het verlies.

Wendy zei

De ooievaartjes zijn super leuk en mooi.
Leuk die vogelkooi hè heb hem een paar weken terug ook gekocht.
Tot woensdag heb er zin in.

Liefs xx wendy

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske