zaterdag 21 september 2013

Lekker bezig

Ik ben lekker bezig!!!!
Er zijn wat nieuwe uitdagingen op mijn pad gekomen, en heb het erg naar mijn zin
Zit heerlijk in mijn vel, vol energie en ideeën.
Ook ben ik druk bezig met haken, er zijn een paar baby's onderweg en dan wil je wel met een leuk cadeautje aankomen.
Een armband omgetoverd tot een mooi fotolijstje.....een beetje brocante stijl
Ook lege potjes worden hele mooi creaties
Is nog niet helemaal af, hartjes waren uitverkocht bij de......ACTION
Verder ben ik mijn bestellingen een beetje aan het afwerken en het haken voor het Glazen Huis
Gaat nog steeds door, zo gezellig met een stel vrouwen zitten te haken voor het goede doel, ook ben ik bezig met 2 swaps....maar daar mag ik niets over vertellen
SSSStttttttt.
Wens iedereen een fijne zondag toe.
 
Leafs Klaske
 
 

17 reacties:

Angélique zei

Nou, jij bent zeker lekker bezig! Wat een leuke creaties! Vooral het fotolijstje is erg leuk geworden. Ik hoop dat je die energie nog lang kunt vasthouden. Fijne zondag!

Gerda Bos zei

Mooie dingetjes heb je weer gehaakt.
Ik wens ook een prettige zondag toe.

Angeline zei

Wat mooi allemaal en ook die 'babyhanger'

Angelique van der Linden zei

Leuk hoor. Ziet er super uit.
Liefs Angelique

Nicole -Maaksels en Meer- zei

Wat een lieve cadeautjes heb je gemaakt, echt supermooi!

mingle-mangle zei

wat een schattige kadootjes,wat kan je met weinig materiaal toch met leuke
dingen bij mensen aankomen tof!!:D

fijne zondag mingle-mangle

Amarins zei

Wat heb je weer moois gemaakt, veel succes met het haken voor het glazen huis, een super doel. Liefs, Amarins

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat maak je mooie dingen! Die potjes zijn zo leuk.

Groetjes en fijne zondag nog!

Miriam

Anna zei

Sweet...
Anna

Sanne zei

Dat fotolijstje ziet erg mooi uit. Je omhaakte potje ook.
Vooral nu met dit weer nu de kaarsjes weer aan kunnen.

Villa Kakelbont zei

Het fotolijstje is heel schattig!! Ik ben hier ook druk bezig, sommige dingen vind ik zelf zo leuk, dat ik die gelijk 2x maak :-)

Little Train zei

Fijn dat je zo lekker in je vel zit. Wat een super mooie dingetjes heb je gemaakt!! Vooral dat geweldige fotolijstje!

Tjitske zei

Leuk hoor. Gezellig sfeertje wordt dat. Betaalbare kralen heeft ook leuke hartjes ( bedels) voor een leuk prijsje!

kira crochet zei

Gratuluje i zapraszam po wyróżnienie :)
http://szydelkokiry.blogspot.com/2013/09/wyroznienie.html

De KnutselFrutselOma zei

Superleuke dingen heb je weer gemaakt zeg.
Ik vind dat fotolijstje/hanger erg leuk!

Mariska zei

Dat fotolijstje is ook erg leuk geworden zeg. Ik maak ze zelf ook. Crea groet maris

Mariska zei

Dat fotolijstje is ook erg leuk geworden zeg. Ik maak ze zelf ook. Crea groet maris

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske