zaterdag 19 oktober 2013

Het is een beetje stil hier

De titel zegt het al een beetje....stilletjes op mijn blog
Ben druk bezig met allerlei bestellingen en natuurlijk de Swaps....16 november ga ik samen met Wendy , Lique naar Corine.....we hebben er zin in, gezellig kletsen en haken.
 
Ook ben ik druk bezig met spulletjes haken voor het Glazen Huis, en de Kerstmarkt
Mijn Weihnachts engel heeft inmiddels een naam gekregen
"HANSI"
Hij beleeft vele avonturen op mijn facebook pagina, ik zal hier een paar foto's laten zien, gisteren is hij mee geweest naar de modeshow waar ik aan mee deed, maar hij durfde niet....toch een beetje verlegen.
Ook is hij regelmatig mee naar de handwerk winkel waar we samen met een groepje dames haken voor het goede doel
 
 
Ben nu ook nog bezig om een vriendinnetje voor Hansi te haken
Nu weten jullie waarom het wat stilletjes hier is.
Druk, Druk, druk.......binnenkort een Ami uit de mand met werkjes.
 
Leafs Klaske Xx

7 reacties:

Юлия Швец zei

Leuk!

Anja zei

Hij is zoooo leuk !!

Monique van den Berg zei

Ik vind Hansi echt geweldig. Ben benieuwd naar zijn vriendin!

Michelle zei

Hansi is erg leuk, ben benieuwd naar zijn nieuwe vriendin ;) Veel plezier met al je bezigheden..

Petra Uijttenbroek zei

Leuk, leuk, leuk die Hans, hij maakt wat mee!!

Dżej nej zei

Beautiful toy :) I like it.

Bianca zei

Oké..oké..bij deze ben ik helemaal weg van je haakkunsten.....wat kan jij haken meid! en die muts van Hansie...oh..wat mooi en al je.........ik kan wel blijven complimenteren..en dat doe ik ook! GA VOORAL ZO DOOR, IK BEN VOLGER GEWORDEN! xxxxxxxxxx

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske