dinsdag 19 november 2013

Ik ging op reis......

En nam Lique mee naar Corine, helaas kon Wendy niet mee
Eindelijk was het dan zover...na een gezellige reis kwamen we aan in een mooi plaatsje ergens in ons kikkerlandje...
Corine en ik hadden een Sprookjes Swap met elkaar afgesproken, mijn thema voor haar was....
"Alice in Wonderland"
Dit heb ik voor haar gemaakt....alles viel heel goed in de smaak.


Deze houten lijst heeft mijn vader gemaakt, hij mag graag knutselen met hout, en maakt momenteel "Kerstbomen"...




Morgen laat ik jullie zien wat Corine voor mij heeft gemaakt...het was een super gezellige dag, we hebben zelfs iets geknutseld...
Een dag met een gouden randje en voor herhaling vatbaar
Corine en Lique nogmaals bedankt voor de gezellige dag!!!

Leafs Klaske Xx
P.S Corine bedankt voor de foto's





20 reacties:

Made by Marieke zei

Oh wauw wat maak je toch prachtige dingen! Ik ben gewoon jaloers op Corinne! Echt super, super mooi!

Angeline zei

Sprakeloos zooooo MOOI!

Villa Kakelbont zei

Het was heel erg gezellig om jullie beiden op visite te hebben!! En je swap is zo mooi, daar geniet ik heel erg van. Ik ga een mooi plekje zoeken voor de lijst en Alice! Ik hoop dat jullie de reis vaker willen maken :-)

Klaske v.d Bij zei

Het was een geweldige dag en we gaan de reis nog een keer maken....ook gaan we een keer naar Lique...xx

Hilda zei

Wauw wauw wauwwwwwwwwwwwwwwwwww Klaske, wat heb je dat super super super gaaf gedaan en gemaakt. oooooooooo ik ben jaloers.
Kijk nou al die details, super.........en wat ben je daar toch goed in, super!!!

Leuk dat jullie een super dag hebben gehad hebben!!!

Groetjes Hilda

De KnutselFrutselOma zei

Wat een supermooie swap zeg!
Je hebt heel erg goed je best gedaan!
En dan ook nog een supergezellige dag. Ik ben heel benieuwd wat er voor jou gemaakt is.

Groetjez Ingrid

Creadiva zei

Super knap zeg !! mooi

Groetjes
diane

marmarel zei

Wauw!!! Dit zijn op en top 'Klaske-creaties'! Leuk dat jullie het zo gezellig gehad hebben. Wat Corine voor jou maakte, zag ik bij Corine al voorbij komen, ook super!

Knillie Bears zei

wow dat is echt mooi zeg.
groetjes corina

Wendy zei

Wauwwwwwwww Klaske wat heb je een prachtige swap gemaakt.
En al die details heel mooiiiiiiiiiii.
Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad.

Xx

Moos zei

Tjeetje meis .... WOW .... en das nog zachtjes uitgedrukt. Wat ontzettend mooi!!!!!!

Roberta Bortoluzzi zei

Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,abraços do Brasil.
http://www.titacarre.com
http://elo7.com.br/titacarre

Monique van den Berg zei

Geweldig mooi wat je hebt gemaakt!

Antoinette zei

Ohw wat een lieve swap heb je gemaakt, een échte Klaske swap :D

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Echt een super mooie swap heb je gemaakt!

mingle-mangle zei

klaske wauw wat prachtig wat mooi,geweldig:D

groetjes mingle-mangle

Lique zei

Het was een onwijs gezellige dag! We hebben het enorm naar ons zin gehad en wat een prachtige dingen hadden jullie voor elkaar gemaakt en zelfs de moeite genomen om voor mij nog een swap in elkaar te maken!
Mijn foto's komen snel!

Tinie zei

Wow, wat mooi. Lieve groetjes Tinie

Anoniem zei

Wat mooi! Zo prachtig met die kleine details. Je ziet dat het met veel liefde en aandacht is gemaakt
Groeten Miriam

Patricia Smit zei

Wauw, wat leuk!!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske