maandag 30 december 2013

Kerst spulletjes deel 1

Heb wat foto,s gemaakt van de laatste kerstspulletjes die we nog over hadden van de kerstmarkten waar mijn moeder en ik stonden...
We hebben lekker verkocht, dit jaar was ons kraampje helemaal in wit en grijs....met her en der een rood accentje...mijn vader maakte grote houten kerstbomen...1 daarvan was voor mij...die ik heb aangekleed met wit en rood.
Staat mooi bij mij in de vensterbank
Kerstmannetje uit een boekje wat ik bij de kruidvat had gekocht.
Een leuke winterhanger, een armbandje omhaken, patroontje van deze hanger kun je Hier vinden'
Ik had boterhamzakjes bestempeld en om lege Jam/Groente potjes gedaan, had er 40 gemaakt, 20 voor de 1e kerstmarkt en 20 voor de 2e kerstmarkt.....ik dacht dan heb ik wat...maar nee..ze gingen als zoete broodjes, dus na de 1e markt gelijk weer aan de slag, de hele buurt langs geweest om potjes....
En we hadden allemaal kleine haaksels gemaakt voor in de houten kerstbomen, dit is er nog over van de 100 kleine haaksels....
Van de week laat ik jullie nog wat foto's zien....anders wordt de blogpost wel heel lang.
Alle kerst spulletjes zijn weer opgeborgen....en wil nu wat winter spulletjes maken.
En ik heb een leuke bestelling gekregen 100 trouw bedankjes maken voor een vriendin van mijn dochter die 20 juni gaat trouwen.....en nog 2 aapjes voor een meisje dat binnenkort wordt geboren.
Ik ben blij dat mijn blog weer werkt!!!!!

Leafs Klaske Xx

12 reacties:

Atelier Valerie © zei

Wat een lieve en mooie gemaakte kerst spulletjes,
ik kan me best voorstellen dat jullie een goede verkoop hadden.
Het kerstmannetjes is heel schattig!

Ik wens jou en je familie een fijne eindejaarswisseling
en een gelukkig, gezond en creatief 2014!

Lieve groetjes, Valerie ♥

Villa Kakelbont zei

Super leuke spulletjes!!! Die potjes met boterhamzakjes zijn ook leuk bedacht, ik snap wel dat die als zoete broodjes gingen.....

Agnes zei

Wat heb je mooie spullen gemaakt! Leuk dat jullie een goede verkoop hadden.
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014 gewenst.

Groet, Agnes.

Natasja zei

Wat een leuke spulletjes. Leuk dat je zo goed heb verkocht, lijkt me een fijn gevoel dat je creaties worden gewaardeerd

mingle-mangle zei

wat een prachtige dingen leuk sfeertje!! en die boom alleen al schitterend:D

benieuwd naar de andere foto's

groetjes mingle-mangle goed uiteinde en weer een creatief en gezond 2014!!

Tinie zei

Wow, mooie spulletjes en fijn dat het zo goed ging op de kerstmarkten. Ik vind de kerstboom super gaaf. Een fijn uiteinde en een creatief 2014. Lieve groetjes Tinie

Wendy zei

Fijn dat je blog weer werkt.
Wat een mooie spullen heb je gemaakt.
Leuke mooie kerstboom.

xx Wendy

Chateligne Dupantalon zei

Oh, waw, prachtige dingen heb je gemaakt, helemaal fan van je maaksels! Wit, ecru & grijs vind ik altijd zo mooi in haakwerk en die kerstboom is ook magnifiek. Mijn vader kan ook wel een beetje overweg met hout, heb hem al je foto onder de neus geduwd, you never know :-)

Angélique zei

Prachtige kerstcreaties! Ik kijk er niet van op dat je zoveel verkocht hebt, super leuk!
Fijn uiteinde en een fantastisch 2014!

marmarel zei

Het ziet er heel sfeervol uit allemaal! Die boom van je vader vind ik geweldig! Ik wil nog wat lijstjes haken, zó leuk om te doen. Ik heb het voor sinterklaas-kadootjes met foto's gedaan. Nu wil ik er wat voor mijzelf maken met leuke plaatjes.

Angelique van der Linden zei

Wat een leuke spulletjes allemaal. Ik begrijp dat jullie veel verkocht hebben, dat kan niet missen.
En die houten bomen zijn ook geweldig.
Liefs Angelique

Antoinette zei

Ohw wat een mooie spulletjes en wat heb je goed verkocht :D
De houten boom is echt geweldig mooi, dikke pluim voor je vader !

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske