vrijdag 3 januari 2014

Aapjes...

Deze Aapjes zijn vertrokken naar het zuiden des lands.
Ik had via mijn blog een bestelling gekregen om 2 van deze leuke aapjes te haken
Ze zijn voor een klein mensje wat binnenkort geboren wordt




Het patroontje heb ik Hier gekocht
Ben met meer kraamcadeautjes bezig er zijn dit jaar nogal wat baby's onderweg...en dan is het handig als je wat in huis hebt
Ik ga vanmiddag aan de slag met de Crochet Along 2014...garen is in huis...
Ik wens iedereen alvast een fijn weekend toe

Leafs Klaske Xx

16 reacties:

Patricia Smit zei

Wat een liefies, daar zullen de aanstaande papa en mama ook vast blij mee zijn!
Groetjes Patricia

Tinie zei

Wat een schatjes! Die vallen vast goed in de smaak. Lieve groetjes Tinie

Sanne zei

Wat een lieve aapjes.
Leuk om zo een bestelling te krijgen via je blog!
Veel succes met het begin van je grote project!

marmarel zei

Oh wat schattig, wat een lieve kleurtjes! Ik heb het patroontje en hoop er binnenkort één te maken voor mijn dochter, een BFF voor Miss Sweetheart! :-) Groetjes, Marijke

Vera zei

Wat een lieve kleurtjes.
Fijn weekend.

Evie zei

Ze zijn super geworden! :D Ik ben er ontzettend blij mee!

Natasja zei

Wat zijn ze leuk geworden

Lief en Mooi zei

Schattig! En zo prachtig gemaakt. groetjes Talitha

Henrike de Graaf zei

Oh die zijn lieffff!!!

Die zullen vast en zeker in de smaak vallen!!

Goed gedaan!

Groetjes Henrike

Antoinette zei

Geweldig mooi geworden :D

Monique van den Berg zei

Wat een leukerds!

Angelique van der Linden zei

Wat een leuke schattige aapjes. Daar is de ontvanger straks vast helemaal dol op. Moet je misschien nog wel een reserve maken als het de lievelingsknuffel gaat worden.
Liefs Angelique

Margaret zei

Het zijn wel hele mooie en schattige aapjes geworden. Daar zijn ze vast heel blij mee. Succes met je deken.

mingle-mangle zei

ohh ze zijn prachtig geworden, daar zullen ze daar in het zuiden vast blij mee zijn:D

groetjes mingle-mangle

Wendy zei

wat een schatjes , mooi gemaakt, leuke kleurtjes. Mooi zo met het stippen gezichtje.

Michelle zei

Wat een schatjes zijn het geworden! Veel plezier met de Crochet along, ik doe ook mee ;)

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske