zondag 12 januari 2014

Cal 2014 week 1 en 2

We zijn nu 2 weken onderweg met de Cal 2014....mijn huiswerk voor week 1 en 2 heb ik klaar.
Dit gaat mooi zo en goed te doen.
Een deken stond al heel lang op mijn To-Do lijstje....maar het kwam er maar steeds niet van.
Want ja een deken is toch wel heel groot, maar elke week 2 rijtjes haken is goed te doen en zo blijft het ook leuk!!!

Dit zijn mijn kleurtjes...de deken komt op ons bed en in de slaapkamer hebben wij deze kleuren, had er eerst zwart bij, maar dat was zo hard...dus toen maar gekozen voor roze
( heb stiekem een randje extra gehaakt, want het is toch wel verslavend hahaha)

Zo alles weer netjes opgerold...en de deken verdwijnt weer voor een weekje in mijn haak tas
Mijn man zit voor z'n werk een weekje in Engeland, zoonlief een weekje in Beverwijk.
Dus hebben dochterlief en ik het huis voor ons zelf...we gaan er een gezellig weekje van maken
Ik ga lekker haken aan een nieuw projectje....en nog een beetje uitzieken van de Griep die door ons huis heen vliegt....komt helemaal goed
Wens jullie nog een fijne zondag toe

Leafs Klaske Xx

12 reacties:

Henrike de Graaf zei

Prachtige kleuren voor je deken! Ik heb zelfs besloten om er nog 1 te gaan maken zo leuk vind ik het en ik vind die paar rijtjes per week goed te doen ook al heb je 2 dekens :P

En daarnaast nog andere projectjes ;) gaat lekker toch!!!

Succes met je deken en ziek maar lekker uit!!

Groetjes Henrike

Villa Kakelbont zei

Mooie kleurtjes!!! Ik heb ook al een toertje extra gehaakt :-)

Michelle zei

Mooie kleuren heb je gebruikt, ik hou het netjes bij het 'huiswerk' anders ben ik bang dat ik veel's te snel ga :P

Patricia De Baene zei

Haai
Heel mooi, jouw kleuren. Ben benieuwd naar je eindresultaat, veelbelovend.
Ik doe ook mee en vind het ook leuk om te doen. Zo stukje bij beetje een groot project haken, en dan nog met zo veel dames tegelijk. Echt leuk!

Groetjes
Patricia x ( pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be )

Onny zei

Mooie kleuren zeg. Ik zit nog te wachten op mijn wolletjes, maar wil straks ook mee doen (ook al is het met iets vertraging). Ik ben benieuw naar al die eindresultaten van de deken.

Mag ik vragen met welk haaknaald jij aan het haken bent.

Klaske v.d Bij zei

Met haaknaald 4..xx

Corine zei

Ziet er mooi uit! Leuke kleuren!
Succes verder!

Groet, Corine

Angelique van der Linden zei

Mooie kleuren hoor. Ik ben er ook aan begonnen, echt leuk om te doen.
Liefs Angelique

Wendy zei

Mooie kleuren heb je gekozen.
Verslavend hè om te doen ha ha

Xx

marmarel zei

Mooie kleurtjes! Ik ben ook bezig, had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Van harte beterschap verder, geniet van jullie rustige weekje!
Groetjes, Marijke

Tinie zei

Mooie kleuren! Ik vind het ook tof om mee te doen en zoals je al schrijft, elke week een stukje is goed te doen en dan blijft er nog tijd over voor andere dingetjes. Lieve groetjes Tinie

Kleinigheidje zei

Wat een mooie kleuren!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske