maandag 20 januari 2014

Earlybirdje....

Ik zag op facebook een oproep om "EARLYBIRDJE " te haken....heb mij gelijk aangemeld.
De stichting Earlybirds doet dit fantastische werk geheel belangeloos
Neem eens een kijkje op hun site, zo bijzonder en respectvol.
Ik ben in het rijke bezit van 2 gezonde kinderen en daarom sprak deze oproep mij ontzettend aan!!


Deze oproep stond op facebook
Als jij ook een Earlybirdje wil haken kun je je hier aanmelden
haakeenearlybirdje@gmail.com
Ik zou zeggen...DOE OOK MEE!!!
En dit is mijn eerste EarlyBirdje....er zullen wel meer volgen

Leafs Klaske Xx



10 reacties:

Gerda zei

dank voor het delen, ik ga ook mee doen. groetjes, Gerda

Tinie zei

Ik heb mij vanmorgen ook aangemeld. Heb alleen nog niets gehoord. Lieve groetjes Tinie

Klaske v.d Bij zei

Je zal vanzelf bericht krijgen...want ze hadden meer dan 200 mailtjes binnengekregen...

Tinie zei

Bedankt voor je reactie.

Villa Kakelbont zei

Dit is wel voor een goed doel! Mijn oudste dochter was 10 weken te vroeg geboren en de sonde werd er vaak uitgetrokken. Ik zal me ook eens gaan verdiepen in een earlybirdje, die van jou is erg schattig geworden.

Patricia Smit zei

Zag op het blog van Angeline (mijn eigen plekkie) ook een oproep staan en heb me inmiddels al aangemeld.
Je early birdje is erg leuk geworden. Hoop dat we elkaar er nog vele kunnen laten zien!

Moos zei

Ze zijn zo leuk .... en voor een schitterend doel!!!!!

Angeline zei

Toppie Klaske!

marmarel zei

Ach wat een lieverdje en voor een mooi doel! Er loopt ook een actie met inktvisjes. Dat is hetzelfde idee, een bolletje met krinkeltjes eronder. Voor een baby maakt het natuurlijk niks uit, maar zo'n Birdy vind ik zelf leuker om te maken. Ik zal even mailen, volgende week heb ik wel tijd onderweg naar onze vakantiebestemming (4 uur rijden).
Groetjes, Marijke

Annet zei

Goed idee, ik heb me gelijk aangemeld!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske