woensdag 1 januari 2014

Kerstspulletje deel 2....

Nog een paar kerstspulletjes van vorig jaar...
Wat klinkt dat vreemd...er is al weer een jaar om..wat gaat dat snel...


Windlichtjes..patroontje komt Hier vandaan, ze zijn zo leuk om te maken maar ook om weg te geven als cadeautje...
Heb voor mezelf ook een paar gemaakt en staan nu mooi in mijn vensterbank...

Winter engeltjes dit is een gratis patroontje van Haakmuts, deze 2 waren nog over...ik had samen met mijn moeder heel veel van deze engeltjes gemaakt...zo leuk.


Ook deze hartjes gingen als zoete broodjes...mijn man maakt de ijzeren frame's voor mij, ik heb ze omgehaakt met een sierrandje, patroontje komt uit het magazine van Inhaken.

Allemaal sterretjes gemaakt....we hadden 10 sterren in een zakje gedaan en zo verkocht, heb er zelf ook nog een paar en daar een slinger van gemaakt..
Zo dit waren de spulletjes die nog over waren van onze kraam...
Wens iedereen een hele fijne dag toe, ik ga lekker aan de haak, vanmiddag naar mijn schoonouders.....en nog genieten van de laatste paar vrije dagen...volgende week weer aan het werk

Leafs Klaske Xx



7 reacties:

Haakmuts zei

Lieve Klaske , ik wens je een gezond, gelukkig en natuurlijk een creatief 2014.
Dat we ook dit jaar maar weer veel van je mooie haakwerkjes mogen genieten.

Liefs van Claire

Atelier Valerie © zei

Ik vind de engeltjes schitterend en zo schattig!
Bedankt om het patroon te delen!
Ook wens ik je nog een gelukkig, gezond & creatief 2014!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Wendy zei

Ik wens jullie een gelukkig, gezond en creatief jaar.
Leuke spulletjes heb je gemaakt .
Geniet van je vrije dagen.

xx Wendy

TELLER dieser STORY zei

So so sooooooooo cute :-)
Silvia

Doortje Dartel zei

Wat een leuke dingen heb je toch gemaakt.
Ik wens je een creatief 2014!

Villa Kakelbont zei

Ik heb die sterren ook gehaakt voor om een glazen potje, maar bij mij krullen ze erg om. Heb jij daar geen last van?
Ik vind de winter engeltjes ook erg schattig!!

Klaske v.d Bij zei

Ik heb de sterren met lijmspray op de potjes geplakt en goed op de puntjes lijm gedaan...en toen met een pincet opgepakt en vast geplakt en de puntjes goed aan gedrukt...had wel last van plak handen hahaha...en nu krullen ze niet op...Lijmspray van de Action xx

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske