zaterdag 25 januari 2014

Kraam Cadeautjes...

Eerst wil alle nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog
Veel kijk en lees plezier


Ondanks dat ik nog steeds grieperig ben...heb ik 2 kraam cadeautjes in elkaar kunnen zetten...voor een meisje en een jongetje...want ja!!...je weet soms nog niet wat het wordt

Mijn inspiratie heb ik bij Willewopsie opgedaan...zij maakt ontzettend leuke spulletjes

Ook ben ik druk bezig met de CAL 2014...maar daar laat ik volgende week wat over zien.
Ga mijn 3e Earlybirdje in elkaar zetten, ook mijn moeder en een paar vriendinnen zijn bezig, zo hopen we met z'n allen een doosje vol te krijgen.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en veel haak plezier

Leafs Klaske Xx


14 reacties:

Angélique zei

Wat een super schattige kraamcadeautjes! Dat zullen echte pronkstukjes zijn op een babykamer!
Je bent momenteel dan wel erg van de vogeltjes :-) Top!

Minimoek zei

Lief en beterschap hoor!!

juf Leej zei

Wat een lieve cadeautjes! En pff...wat een gezeur over die inktvisjes/earlybirds. 't Vliegt allemaal een beetje z'n doel voorbij.

Villa Kakelbont zei

De kleurtjes zijn weer heel erg schattig!!!

Villa Kakelbont zei

Jammer eigenlijk dat er hier geen baby meer komt..... :-)

Tinie zei

Mooie kraamcadeautjes ondanks dat je niet helemaal fit bent. Fijn weekend, lieve groet Tinie

Wendy zei

heel mooi gemaakt erg leuke kadootjes.
Ik ben heel benieuwd naar je CAL 2014 deken.

xx

Angeline zei

Geweldig mooie kraamkadootjes zeg!

Moos zei

Prachtig gemaakt meis!!!!

Anna zei

Adorables...
Anna

Antoinette zei

Wat lief :)
Beterschap Klaske !

Michelle zei

Wat een mooie haaksels!

Lisanne Multem zei

Heel erg leuk! Gaaf voor een kadootje! Groetjes Lisanne

draad en praat

Doortje Dartel zei

Dit zijn leuke kraamkado’s!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske