maandag 27 januari 2014

Mijn Moeder...

Mijn moeder haakt ook veel...en maakt super leuke spulletjes
Leuk om samen dezelfde hobby te delen...
We zitten dan ook 1x in de week samen te haken, ook sta ik regelmatig met haar op een Braderie/Fair.

Dit vrolijke kussen ligt bij mijn dochter op haar bed
Gemaakt door mijn moeder....er is geen kleur hetzelfde...zo mooi

Zo heeft ze beide kanten gemaakt..
Ik wou jullie dit even laten zien....voor alle kleinkinderen maakt ze wel iets...
Zo nu weer verder met mijn kussen hoezen...in retro stijl, binnenkort meer daar over...

Leafs Klaske Xx

18 reacties:

Sanne zei

Wat leuk om ze samen een hobby te delen!!
Ziet er super mooi uit!

Grodzia zei

super! pozdrawiam z Polski:)

Atelier Valerie © zei

Hoe gezellig samen met je ma aan de haak ...
en haar vrolijk kussen mag gezien worden hoor!
Fijne week & lieve groetjes, Valerie ♥

Lief en Mooi zei

Bijzonder mooi kussen! Fijn om samen te haken! Groetjes Talitha

Villa Kakelbont zei

Super mooi kussen!!!

Knillie Bears zei

wat een ontzettend mooi kussen!!!!
groetjes corina

Angélique zei

Lekker vrolijk kussen, heel mooi! Je hebt het van geen vreemde ;-)

Tinie zei

Prachtig kussen en leuk dat je deze hobby met je moeder kunt delen. Lieve groet Tinie

Wendy zei

Prachtig kussen en super leuke kleuren

Xx

Amarins zei

Schitterend, wat heeft ze dit prachtig gedaan. Zal je dochter vast heel blij mee zijn.

Vera zei

Wat mooi, en heel gezellig om dit samen te doen.

Roberta Granada M. Bortoluzzi zei

Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
http://www.titacarre.com
http://elo7.com.br/titacarre

Haakmuts zei

Klaske wat geweldig om dit samen met je moeder te kunnen doen, wat zou ik het fijn vinden om dit ook nog samen met mijn mamsie te kunnen doen. Koester dit geluk.......en ze maakt ook geweldige en kleurrijke spullen, heel leuk hoor. We weten nu gelijk van wie jij die creativiteit hebt. X

marmarel zei

Wauw wat mooi, het is wel duidelijk van wie jij je talent geerfd hebt... :-)
Gezellig als je een keer langs komt. Ik ben ook altijd nog van plan om de kant van Buitenpost op te rijden, om weer eens bij Haagen Hobby rond te neuzen. Op de één of andere manier komt het er maar niet van.
Groetjes, Marijke

Teresita zei

Muy bonito!

Gerda Bos zei

Fijn om dit samen te kunnen doen. Ik zelf deel deze passie met mijn zus en wij spreken ook elke week af. Gezellig samen aan de haak en elkaars werkjes bewonderen.

Anoniem zei

If you are going for best contents like me, only pay a quick
visit this web site all the time for the reason that it offers feature contents,
thanks

My page ... swanstone kitchen sinks reviews (http://www.date4menow.asia/)

Anoniem zei

Hello There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your
useful info. Thanks for the post. I'll definitely comeback.


Here is my blog :: storage on the cloud

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske