woensdag 8 januari 2014

Sweet

Ben bezig met een aantal kraam cadeautjes te maken.
Dit jaar zijn er een aantal vriendinnen van mijn dochter zwanger...dus dan moet de mand met cadeautjes aangevuld worden...


Deze popjes zijn zo leuk om te maken, ik heb inspiratie bij Claire opgedaan...zij heeft de popjes ook gemaakt en ik vond de kleuren super
Het patroontje kun je hier kopen....er ligt nog een blauwe variant te wachten...die moet nog in elkaar..
Ook heb ik mij zelf een cadeautje gegeven namelijk dit mooie boek


Heb namelijk de griep en vond mijzelf wel een beetje zielig...daarom dit leuke cadeautje...
Ben heel benieuwd wat erin staat...de postbode is nog niet geweest...
Ga vandaag lekker op de bank hangen...een beetje haken...

Leafs Klaske Xx

16 reacties:

Villa Kakelbont zei

Beterschap Klaske! En je popje is schattig!!
Het boek is heel erg leuk, van de foto's word je al heel blij :-)

Margaret zei

Beterschap. Straks met het boek erbij ben je zo weer beter. Lieve knuffel in die kleur.

Angeline zei

Beterschap meid en wat een dotje dat popje....zo´n blos geeft toch vaak ook nog een heel lief effect op de wangetjes bij haakwerk.....ik kan dat ook altijd moeilijk laten!

grtzzz
Angeline

Het Haakhoekje zei

Ik ben ook toevallig met dit popje bezig maar in andere kleuren. Welke steek heb je gebruikt voor het mutsje, als ik dat mag vragen?
Super schattig die van jou xx

Klaske v.d Bij zei

Het mutsje heb ik gehaakt met gekruiste stokjes...xx

mingle-mangle zei

beterschap:D,lekker rustig dagje van maken altijd goed, leuk knuffeltje wij hebben ook het patroon alleen nog niet gemaakt,en het boek superleuk:D

groetjes mingle-mangle

Antoinette zei

Beterschap Klaske.
Het popje is superleuk geworden.
En dat kadootje, dat heb ik mezelf ook kado gedaan, en ik ben nieteens ziek ;)

Michelle zei

Wat een leuk popje is het geworden, erg lief!

Anna zei

Indeed !
Anna

Anna zei

Indeed !
Anna

Sanne zei

Mooi popje heb je gemaakt zeg.
Veel beterschap gewenst.
Een cadeautje voor jezelf moet kunnen toch!! volgens mij een mooi boek ook.
Twijfel ook om hem aan te schaffen.

Monique van den Berg zei

Wat een leuke popjes!
Heel veel beterschap!

Ilonka zei

Wat een schatje en zo lief !!

Groetjes Ilonka

Doortje Dartel zei

Zo schattig!

Wendy zei

Beterschap en wat een schattig en lief popje
Dat boek ga ik mezelf ook kado doen lijkt me een mooi boek

Xx

Carola van Duffelen zei

schatig he ik heb net mijn 1e popje af maar ga nu ook het mutsje veranderen .

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske