donderdag 23 januari 2014

Vervolg Earlybird!!

Ze zijn zo leuk om te maken....
Tot nu heb ik niet gebruik gemaakt van mijn volle bollen....heb dit Birdje gehaakt van mijn rest bolletjes
Je houdt soms kleine bolletjes over van andere projecten, zo kom ik mooi door mijn restjes heen...
En ook nog eens voor een super goed doel!!

De derde bird is alweer in de maak.
Heb nog wat andere projecten...zo ben ik gevraagd om een bruidstaart te haken voor iemand, die ze gaat gebruiken voor haar foto reportage's....een hele uitdaging.

Leafs Klaske

13 reacties:

Atelier Valerie © zei

Een heel fijn initiatief van je ...
je Earlybird is zo schattig en lief ...
Nog een fijne & creatieve week,
lieve groetjes, Valerie ♥

Margaret zei

Deze is ook al zo lief. Wat een leuke uitdaging om een bruidstaart te haken.

Moos zei

GEWELDIG meisie!!!!!

Tinie zei

Oh, wat is ie leuk. Ik ga ook gauw beginnen. Lieve groetjes Tinie

marmarel zei

Wat schattig is deze ook! Ik heb het patroontje aangevraagd en gekregen.
Groetjes, Marijke

19angel89 zei

Super leuk, ik ben er ook al met 1tje bezig! Mooi projectje met een goed doel :)
Gr. Angela

Villa Kakelbont zei

Deze is ook heel leuk van kleur!!

Henrike de Graaf zei

Wat een lieffie! Ik heb er ook al bijna 2 klaar!

Groetjes Henrike

Noni zei

Jaaaa....wat een schattig beestje ^-^

Antoinette zei

Wat lief ♥

Wendy zei

Deze is ook super mooie kleurtjes

Fijn weekend xx

Metsmaakgehaakt zei

Heel leuk geworden, ik heb er net twee klaar

Michelle zei

Wat een leukerd!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske