dinsdag 4 februari 2014

Cadeautjes Mand

Ik heb mijn Cadeautjes Mand...weer wat aangevuld...want de bodem kwam alweer in zicht
Er worden dit jaar nogal al wat baby's geboren...dan kun je maar beter voor bereid zijn
Mijn schoonzusje heeft laatst alle babyspulletjes opgeruimd, waaronder een hele partij kleine kledinghangers...kun jij daar wat mee..vroeg ze...JAZEKER!! zei ik
Ik heb ze om gehaakt en er een stoer jongens setje van gemaakt.


Ik had al eerder een tekkel gehaakt in deze kleuren...dus nu maar weer een tekkel gehaakt...zo is het setje mooi compleet.



Ook ben ik nog bezig met een meisje's variant....
Ben nog bezig met mijn deken...gaat niet zo snel, heb tussendoor steeds een paar opdrachtjes..wat natuurlijk super!! is
Morgen viert mijn moeder haar verjaardag...68 jaar wordt ze, heb een leuk cadeautje voor haar gehaald
Ik zeg niet wat...want ze leest mee...

Leafs Klaske Xx

P.s ik heb een nieuwe blog Layout....wat vinden jullie ervan, ik ben er helemaal blij mee


17 reacties:

Atelier Valerie © zei

Waaauuuuwww PRACHTIG!!♥♥!!
Dit is gewoon super om te geven en vooral te krijgen ...
Nog een fijne dag, lieve groetjes, Valerie ♥

Angélique zei

Gefeliciteerd alvast met je moeder, wat is ze nog heerlijk jong :-)
Mooie kraamcadeautjes heb je weer gemaakt!
De layout vind ik prima, de kleurtjes doen me een beetje aan een bij en honing denken... hm, wat toevallig ;-)

Lief en Mooi zei

Wat een mooi setje, smaakvol de kleurtjes bij elkaar. Bloglayout is ook mooi, helemaal in stijl. Groetjes Talitha

juf Leej zei

Leuke dingen heb je weer gehaakt! Lay-out is leuk..hoe doe je dat? Ik moet ook nodig mijn blog 's oppimpen..

Anoniem zei

Leuk, die hangertjes!
Ik ben een beginnend haakster, dus doe niet zo maar uit de losse hand. Heb je er een beschrijving van?

Rie

Monique van den Berg zei

Wat een super leuk kraamcadeautje. Mooie kleurtjes.
De layout is ook heel leuk en rustig.

Groetjes, Monique

Vera zei

Leuk setje is het zo.
Je banner vind ik erg leuk, fleurig.
Ik heb op mijn blog ook een bijtje geplaatst vandaag, leuk om een kijkje te nemen?

Antoinette zei

Wat een schitterend setje is het geworden, dat wil je toch écht graag kado krijgen :)
Ik vind je nieuwe layout heel mooi en perfect bij jou (blog)naam passen

.Antje zei

Prachtige kadootjes heb je gemaakt. Heb nog niet eerder zulke mooie hangertjes gezien.
Je layout is ook mooi geworden.
Fijne dag morgen met de verjaardag van je moeder.
Groetjes, Antje

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Leuke kadootjes en een prachtige blog layout!

Sanne zei

Wat een leuk setje heb je gemaakt. Super leuk om te krijgen zoiets toch!
je hebt je pagina mooi veranderd!

TamaraD zei

Je layout was het eerst dat me opviel, mooi rustig. =) Je hangers en tekkeltje zijn ook erg leuk geworden!

Anoniem zei

Hoi Klaske
Wot hast wer mooie dingen make
mem

Patricia De Baene zei

Ik vind je nieuwe lay-out top. En je kleerhangers zijn ook heel mooi. Proficiat en blijf ons alsjeblieft verrassen met je leuke ideeën.

Groetjes
Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

Amarins zei

Wat heb je dit allemaal weer leuk gemaakt. En je layout is super, lekker fris.
Groetjes, Amarins

Michelle zei

Wat een mooie cadeautjes, zo'n cadeau mand zou voor mij ook wel handig zijn hihi :) Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!

Wendy zei

Gefeliciteerd met je mams haar verjaardag.
Ik vind je bloglayout superrrrrrrrrr
En wat heb je weer leuke dingen gemaakt voor de kadootjesmand.

Fijn weekend xx Wendy

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske