zaterdag 8 februari 2014

Miss Wooly

Hallo....hier ben ik dan eindelijk...heb heel lang met allemaal andere onafgemaakte spulletjes in een mand gezeten...
Ik zal mij even voorstellen "Miss Wooly" is de naam...
Het heeft even geduurd, maar dat heb je ook wat, had het patroon al wat langer in huis, leuk om te maken...maar het in elkaar zetten was een klusje....daar moest ik even goed bij nadenken.
Hansi wilde ook even met zijn nieuwe vriendin op de foto, ik zei vooruit dan maar...
Wens iedereen nog een fijn weekend toe

Leafs Klaske Xx


15 reacties:

Corine zei

Ze is prachtig geworden, Miss Wooly! Dat was het wachten wel waard.

Jij ook een fijn weekend!
Groet, Corine

Grodzia zei

cudna!:)

Villa Kakelbont zei

Heel erg mooi geworden!!! Lijkt me nog wel een hele klus.

Ateljee de Kraal zei

Super leuk geworden, ziet er erg lief uit, fijn weekend, gr, Hanneke

Michelle zei

Wauw! Ze is erg leuk geworden :)

juf Leej zei

Hij is super gaafff!

Lifestyle by Marion zei

Die is echt superleuk!

Tinie zei

Gaaf!!! Fijn weekend Tinie

Sanne zei

Ze is heel mooi geworden!

Lisanne Multem zei

OOOO wat is ze leuk! Te schattig!

Groetjes Lisanne
draad en praat

Angelique van der Linden zei

Wow, wat is ze leuk geworden. Dat was het wachten wel waard! Leuke kleuren heb je gebruikt.
Liefs Angelique

mingle-mangle zei

zo leuk,:D wij hebben het patroon ook alleen nog niet aan toe gekomen die van jouw ziet
er prachtig uit,

groetjes mingle-mangle

Amarins zei

Ooooooooooooooo zo mooi. Hier liggen de garen en patroon ook klaar. Maar zie er gewoon een beetje tegen aan, vooral dat inelkaar zetten. Maar binnenkort start ik toch maar haha.
Liefs, Amarins

Villa Kakelbont zei

Erg leuke kraamcadeautjes!! Ik zag trouwens nog veel meer leuke patronen van deze ontwerpster :-)

Anoniem zei

Hij is leuk!!! Waar is het patroon te verkrijgen?

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske