zondag 9 februari 2014

Vroem...vroem...TooT!!

Ik heb een paar leuke babyspeeltjes gehaakt....de patroontjes zijn van Marika
Ze zijn gehaakt met wat dikker garen...het garen heb ik hier gekocht...het haakt heerlijk en is in hele mooi kleuren verkrijgbaar....


Vroem....Vroem!!!




Toot.....Toot!!


Even met z'n allen op een rijtje....er zullen wel meer van die leuke speeltjes worden gemaakt..
Leuk om als cadeautje weg te geven...


Oeps een botsing!!!....wel uitkijken hoor
Ik ga verder met mijn kledinghangers....het waait en stormt hier ontzettend....manlief is naar Schiphol om de buitenlandse cursisten op te halen...dus ik lekker aan de haak en voor de TV natuurlijk...schaatsen kijken

Leafs Klaske Xx



14 reacties:

Lisanne Multem zei

O wat zijn die leuk!!! Super schattig Die wil ik ook wel uit proberen! Fijne zondag middag! Groetjes Lisanne

draad en praat

Patricia Smit zei

Erg leuk geworden!!
Hier waait het ook, net zoonlief geholpen met z'n folderwijk. Net op tijd thuis om Irene Wust te zien winnen!!!
Nog een fijne zondag
Groetjes Patricia

Doortje Dartel zei

Wat een leukerds!
Geniet van je dag!

Angélique zei

Oh, wat zijn ze leuk! Helemaal super!

.Antje zei

Dat zijn heel mooie lieve speeltjes geworden.
Het is dat ik al met zoveel bezig ben, maar ze lijken me heel leuk om te maken.
Groetjes, Antje

mingle-mangle zei

zo liefffff, mooi gemaakt:D, gaat goed he met sven:D, en wust toppie,smaakt naar meer

groetjes mingle-mangle

Moos zei

Geweldig en ook onwijs lieve kleurtjes!

Henrike de Graaf zei

Enig!!!

Michelle zei

Wat leuk zeg! Perfect voor een leuk, zelfgemaakt kraamcadeautje =)

Sanne zei

Super leuk zijn ze weer geworden.

Patricia De Baene zei

Super

marmarel zei

Wat een leuk setje zo, lieve kleurtjes!
Groetjes, Marijke

Antoinette zei

Ahhhhhhhhhh wat zijn die grappig :)

Vera zei

Wat lief!!!! Het badkuipje heeft wel echt mijn hart gestolen.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske