zaterdag 15 maart 2014

Knuffeldoekje

Even tijd voor een blogje, kinderen zijn de hele dag de deur uit en manlief brengt de buitenlandse studenten van zijn werk ( Koninklijke Marine ) naar Schiphol, dus heerlijk rustig...
Vanmorgen het huishouden gedaan, nu genieten van broodje gezond en kop soep, dan vanmiddag maar lekker aan de haak, helaas hier een waterig zonnetje en ijzig koud...Brrrrr
Heb van de week een paar flinke bestellingen gekregen dus werk aan de winkel...wel leuk, allemaal dankzij mijn nieuwe Facebook pagina
Van de week heb ik dit leuke Knuffeldoekje gemaakt...leuk om als kraam cadeautje weg te geven


Het patroontje komt hier vandaan, zij ontwerpt nog veel meer leuke patroontje. het steekje van het knuffeldoekje is zo leuk om te doen



Ook wil ik jullie iets laten zien wat mijn moeder voor mij heeft gemaakt..
Zo leuk!!


Staat mooi bij mij in mijn witte kast..op dit moment vind de PTT post kleuren heel leuk


En dit leuke paspopje...komt uit een Tilda boek
Maandag 17 maart is een hele bijzondere dag voor ons...want dan zijn wij namelijk 25 jaar getrouwd....
We gaan S'avonds uiteten met de kinderen en wederzijdse ouders en in juni houden we voor familie en vrienden een BBQ
Wens jullie nog een fijn weekend toe

Leafs Klaske Xx


18 reacties:

mingle-mangle zei

van harte allebei!! super, en wat heb jij ook weer leuke dingen gemaakt,de PTT flesjes en tilda popje
zo mooiiiiii:D

groetjes en prettig weekend en en leuke dag de 17e!!( toevallig ook de trouwdag van onze opa en oma)

Angélique zei

Hartelijk gefeliciteerd beiden en alvast heel fijne dag gewenst maandag!
Wat een super lief knuffeldoekje heb je gemaakt! Ik vind alleen zelf die knoopjes zo eng voor die kleintjes. Heb je die op een speciale manier vast gezet of met extra sterk garen?
Je moeder heeft ook een hoop moois voor je gehaakt, leuk!

janusje zei

Dankjewel voor de tip. De knuffeldoekjes zijn prachtig! Ik heb maar onmiddellijk het beertje besteld.

Margaret zei

Dat is echt een schatje dat knuffeldoekje. Als van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van.

Amarins zei

Van harte gefeliciteerd en alvast een hele fijne dag. Leuk al die bestellingen, je maakt het ook allemaal zo mooi. Je werkjes zijn ook nu weer super.
Groetjes, Amarins

Michelle zei

Wat een mooie dingen allemaal en dat knuffeldoekje is gewoon te schattig! Super toch om zoiets moois voor je pasgeboren kindje te krijgen!? Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier met het etentje!

Vera zei

Wat een superleuk knuffeldoekje, weer eens een hele andere.
Je kunt wel zien waar jij de creativiteit van hebt, wat heeft je moeder dat mooi gemaakt!!!
Van harte met jullie jubileum, maak er een gezellige dag van.

Margot zei

Mooi haakwerk! Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Thuis bij Corrie zei

Wat een leuk doekje. En die potten vind ik helemaal gaaf.
Alvast gefeliciteerd.

Doortje Dartel zei

Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag maandag!
Wat heb je toch leuke dingen gehaakt en gemaakt.

Gerda Bos zei

Ook namens mij gefeliciteerd met jullie naderende huwelijksdag. Ik wens jullie een fijne dag toe.

Alma zei

O wat is dat een leuk knuffeldoekje. En je moeder heeft die flesjes ook zo mooi gemaakt.
Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Anoniem zei

Heel erg mooi dat knuffeldoekje en wat een leuke flesjes heft je moedr voor je gemaakt .!
Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijksdag .

Groetjes Geertje

Mr Pat with the Hat zei

Het knuffeldoekje is echt super leuk!

m bk zei

Wat een leuk knuffeldoekje! Met mijn einde zwangerschap in zicht.....verkoop je het ook?? ;)

Klaske v.d Bij zei

Ja hoor ik verkoop ze ook...

Petra Uijttenbroek zei

Ha Klaske, na mijn gehaakte PTT mandje zie ik nu jouw PTT haakwerk om de flessen!! Leuk he?! Alsnog gefeliciteerd met je huwelijksjubileum, nog veel liefdevolle jaren gewenst ;-)

Liefs Petra.

Lique zei

Wat leuk! Super mooi :)

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske