zondag 13 april 2014

E-Reader hoesje

Even een klein blogje
Naast haken mag ik ook graag lezen, vorig jaar heb ik op mijn verjaardag een E-Reader van manlief en kinderen gekregen.
Was al een tijdje op zoek naar een leuk hoesje...kon eigenlijk niets naar mijn zin vinden...dus een hoesje gehaakt....met mijn favoriete kleurtjes.


Gehaakt met Catania en Phildar en dan een dubbele draad en haaknaald 4
Gaat lekker snel...en ben er helemaal blij mee...


Heb bijna alle bestellingen die deur uit...
Ik moet voor 20 juni nog 100 metalen hartjes om haken, worden trouw bedankjes voor een vriendin van mijn dochter, heel leuk om te doen..
Wens jullie een fijne zondag toe

Leafs Klaske Xx



6 reacties:

Lorna zei

What a brilliant idea. I love the stripes.

19angel89 zei

Ziet er leuk uit! Heb laatst net zoiets gehaakt voor de ipad, super!
Groetjes,
Angel

marmarel zei

Mooi hoesje en het knoopje staat er zo leuk bij! 100 hartjes... Daar kun je even mee vooruit, succes!!
Groetjes, Marijke

Anna zei

Lovely !
Anna

Alma zei

Wat een prachtig hoesje!

geke zei

heel mooi , maar heb je ook een patroon?

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske