zondag 27 april 2014

Knuffel Konijn

Ik heb een knuffel konijn gemaakt
Met een rammel balletje in het hoofd....een leuk klein en snel werkje om te doen...ik heb een aantal grote projecten en bestellingen gedaan en dan is zo'n klein werkje weer eens wat anders


Het is een gratis patroontje....je kan het hier vinden
Het is in het Engels...even naar beneden scrollen
Er zullen nog wel konijntjes volgen
We hebben een heerlijk en druk maar gezellig weekend achter de rug....vanavond voor het eerst Asperges gekookt...ze waren heerlijk
Nu met de beentjes recht uit en met een haakwerkje op de bank....heerlijk!!

Leafs Klaske

9 reacties:

19angel89 zei

Wat een leukerd!!
Bedankt voor het delen van de link, ga hem zeker ook maken! :)

Groetjes,
Angel

Antoinette zei

Ahhhhhh wat een grappig konijntje :) Dankje voor de link !

Marianne haakt en naait zei

Wat een schatje!!

Atelier Valerie © zei

Wat een dotje is het geworden ...
Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

Patricia Smit zei

Wat een snoepie!
Klaske, lees ik het nou goed dat je voor het eerst asperges hebt gekookt??? Meid, wat heb je dan vele jaren gemist want asperges zijn in deze tijd van het jaar overheerlijk!

Angeline zei

Hij is leuk he?!?! Ik heb hem vorige week gehaakt in precies dezelfde kleurencombie/rammelballetrje voor een kraamkadootje(en op dezelfde manier gefotografeerd...grappig)kijk maar hier
http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2014/04/birdbunnybirthgift.html
Vind ze zo grappig die konijntjes en ze zijn zo gemaakt.

groetjes
Angeline

Sanne zei

Wat een lieverd is het geworden!

Doortje Dartel zei

Wat een schatje. Gaat op mijn lijstje :).

Hilda zei

Hij is ergggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg leuk Klaske.
Ik heb die van mij ook af en was inderdaad heel leuk om te doen.................en ik ga ook meer maken.

Groetjes Hilda

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske