donderdag 3 april 2014

Sas Tas.....en blogpauze

Overal zie je de SaS Tas voorbij komen....dus ik heb mij er ook maar aan gewaagd
Op naar de Zeeman om Tweed garen en naar de Action om een riem....helaas pindakaas...riemen op, iedereen is bij ons aan het haken...dus naar de volgende...ook niet, gelukkig geslaagd bij de Wibra


Leuk om te doen in een avondje de tas gehaakt....gisteren een leuk stofje gescoord.
Ik woon 20 min van Leeuwarden vandaan...en daar hebben wij een super leuke stoffen winkel...genaamd 
Jan-Sikkes


Ook openende daar gisteren een nieuwe winkel vol met wolletjes, waaronder 
STYLECRAFT!!
Woehoe geweldig...en ze had ook nog een mooie aanbieding, dus met een tas vol de winkel uitgekomen.
Zo heet de winkel...aan de Beijerstraat 8 in Leeuwarden....dus ben je een keer in de buurt het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen. 

Ik neem tijdelijk even een blogpauze heb het druk met bestellingen...en ben druk bezig in de tuin...

Leafs Klaske



21 reacties:

Villa Kakelbont zei

Erg mooi gemaakt de tas!! Ik heb al veel gelezen over de Sas Tas, maar nergens een patroon gevonden.

Ziva zei

Mooie tas!!! Fijne blogbreak!!

Vera zei

Wat een leuke tas.
Geniet van je blogpauze, we merken het wel als je je weer meld.

Patricia De Baene zei

Mooie tas!!

Groetjes
Patricia x
pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be

Lizette van der Plas zei

Wat een leuke tas! En wat heerlijk dat er zo'n winkeltje bij je in d ebuurt is geopend, maar wel erg gevaarlijk (voor je portemonnee, hihi)! :) Enjoy!
Groetjes

marmarel zei

Sas-tas? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wat ontzettend leuk! En Haak-Smakelijk in Leeuwarden, daar ga ik zeker een keer heen. Mijn meisjesnaam is Haaksma. ;-) (Ik vertelde het aan mijn man, hij barstte in lachen uit en zei: Dat ík daar nog nooit opgekomen ben...)
Succes met al je bestellingen!
Groetjes, Marijke

19angel89 zei

Wat een mooie tas! Ik krijg zin om er ook 1 te maken, maar kan helaas niet naaien :(!
Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed! :)
Groetjes,
Angel

Atelier Valerie © zei

Ze is prachtig gemaakt ...
Heb je beslist veel aandacht mee ...
Geniet van alles rondom je ...
Fijn weekend & lieve groetjes Valerie ♥

Michelle zei

Ik ben hem al op verschilende blogs en facebook berichten tegekomen inderdaad, wat is de jouwe leuk geworden zeg! Veel succes met al je bestellingen en de tuin ^^

Lique zei

Erg leuk, maar kan net als Corine het patroon niet vinden...

Maar heel tof!!

Veel plezier in de tuin :)

Corien zei

Je tas is mooi geworden!!!!
Ik wil m ook maken maar wil eerst even "bij"zijn met de Cal deken.
Leuk dat je zo lekker geslaagd bent voor wolletjes.
Fijn weekend.!
Groetjes,
Corien.

Anoniem zei

Echt super mooi geworden!
Ben ook al druk aan het googlen maar ook nog niet kunnen vinden
Jammer dat het alleen op Fb staat :-(

Gr. Rianne

Klaske v.d Bij zei

Je kan mij een mailtje sturen Rianne...en dan stuur ik jouw het patroon

Gerda Bos zei

Wat leuk. Hoor veel over deze tassen. Ik zal zelf aan de slag moeten, denk ik :)

Amarins zei

Super hè, ook ik ben met een tas vol stylecraft daar de deur uitgegaan haha. Je tas is prachtig mooi geworden. Hij staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Groetjes, Amarins

Wendy zei

Je sas tas is heel mooi geworden zeg super gedaan!
Susses met de tuin en het haken.

xx Wendy

Stel zei

Pragtige sak en voering hoor!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hallo Klaske,

Meestal reageer ik via de mail als ik iets zie, maar jou mailadres zag ik niet.
Wat een mooie dingen maak je zeg! Ik ben ook weg van je prachtige tas!
Mag ik misschien vragen waar het patroon te vinden is? Ik ben al wel op zoek geweest via google, maar nog niets kunnen vinden.....
Succes met je prachtige hobby!
Groetjes, Ina

Harco en Jane zei

Ooo leuk brutale vraag maar is er een patroon van? Voor eigen gebruik

Harco en Jane zei

Ooo leuk brutale vraag maar is er een patroon van? Voor eigen gebruik

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske