maandag 12 mei 2014

Even tijd voor...

Een werkje uit de mand met onafgemaakte Ami"s...ik heb maar besloten om de mand helemaal leeg te maken...zo zonde dat het blijft liggen


Dus hup aan de slag.....het is ook geen weer om buiten te zijn...jakkes
Maar na regen komt er weer zonneschijn....hoop ik...


Nog even door haken en is mijn muisje klaar....
Zo hoop ik elke week iets uit mijn af te hebben....er zijn nog veel leuke spulletjes om te haken..
Soms wordt er wel eens mesjogge van...elke keer zie je weer iets anders wat ik dan weer leuk vindt
Ik heb de oogkleppen maar uit de kast gehaald...hihihi...

Leafs Klaske Xx

7 reacties:

Atelier Valerie © zei

Dit wordt beslist een heel schattig muisje ...
Een fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

Lavendel en Papaver zei

Succes met het leeghaken van je mandje!
Ik heb ook zo'n mand... twee zelfs; 1 voor haakwerkjes en 1 voor naaiwerkjes. En ook ik heb het voornemen deze nu eens helemaal leeg te maken voordat er een nieuw werkje bijkomt...

Doortje Dartel zei

De kleurtjes zijn al mooi. Succes met het afmaken!

Corine zei

Succes met het afmaken van je muisje!

Groet, Corine

Lisanne Multem zei

Hij is nu al leuk! ben benieuwd! Groetjes Lisanne
draad en praat...

Readkapke zei

Wat is jouw blog ook mooi geworden!

Anoniem zei

Ben erg benieuwd hoe hij is ,het zie er nu al mooi uit .
groet Geertje

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske