maandag 12 mei 2014

Lege Potjes

Van een leeg groente potje...Tot...een opkikkerpotje
Ik tover al heel lang lege glazen potjes om tot leuke weggeef cadeautjes....waaronder dit opkikker potje


In de nieuwe Hobby Handig van deze maand staat achter in dat de volgende Hobby Handig die in juli uitkomt staan ook van deze potjes in...en wat je nog meer met glazen potjes kan doen...
Deze potjes maak ik al heel lang...voor mensen die wel een opkikkertje kunnen gebruiken, ik laat niet altijd alles zien op mijn blog.


Labeltje is een gratis digi stamp...die ik ergens op het internet heb gevonden.

Het patroon wat in de Hobby Handig volgende maand komt is Niet!! mijn patroon.


Ik ga nu weer andere ideeën verzinnen voor mijn potjes
Ook mijn andere project is klaar...daar wijdt ik binnenkort een blogje aan...

Leafs Klaske Xx 



33 reacties:

Atelier Valerie © zei

Een origineel en schitterend idee ...
Nog een maandag ...
Lieve groetjes Valerie ♥

marmarel zei

Wat ontzettend leuk gedaan! Ik heb net weer een potje bij de afwas gedaan om het etiket eraf te weken. Mijn man vroeg gisteren nog: Waarom bewaar je al die potjes?! :-)
Groetjes, Marijke

Creadiva zei

Lief en schattig ! je wordt er al vrolijk van met enkel naar te kijken

Groetjes
Diane

hester zei

ontzettend leuk vind ik dit zeg!!!!!!!
heel erg leuk bedacht.

Alma zei

Wat een ontzettend leuk en origineel idee. Als je van zo'n kadootje niet beter wordt weet ik het ook niet meer :-)

Conny zei

Heel erg leuk gemaakt! Ben ook benieuwd naar de Hobby Handig van juli, bedankt voor de tip.

Gerda Bos zei

Deze zijn leuk. Ik heb nog een heleboel lege potjes staan. Nu weet ik wat ik ermee ga doen!

Simone s haak en naai blog zei

Kei leuk!!

Monique van den Berg zei

Werkelijk super leuk!!!

Groetjes, MOnique

Angelique van der Linden zei

SUPER leuk zijn deze potjes. Hier kikker je echt van op!
Liefs Angelique

Lisanne Multem zei

Ik vind ze super grappig op die potjes! Ik maakte ook een patroon voor opkikkers maar dan zonder pot. Maar wat ik me nu afvraag, is het jouw patroon in de volgende hobby handig? Groetjes Lisanne

juf Leej zei

super!!

Klaske v.d Bij zei

Het is niet mijn patroon wat volgende maand in de Hobby Handig komt, heeft iemand anders bedacht...er zijn meer mensen die goede ideeën hebben Xx

Sanne zei

Wat een leuk idee zeg., erg leuk gedaan!

Villa Kakelbont zei

Deze potjes zijn geweldig!!! Ik ga er ook eentje maken voor Joep, die is gek op kikkers :-)
Zoooooooo leuk dit idee!!

Patricia De Baene zei

Hoe leuk !!

Patricia x
pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be

Readkapke zei

Leuk!

Angélique zei

Een super leuk idee! Het staat inmiddels op mijn pinterestbord.
Dankjewel voor het laten zien :-)

Angeline zei

Geweldig leuk Klaske!!!

swiid-swiet zei

Ze zijn leuk!

Anoniem zei

Wat een leuk idee! Foto opgeslagen, ga je idee vast een keer gebruiken. Ben benieuwd naar je andere potjes.
Gr Rianne

Lique zei

Wat onwijs gaaf Klaske! Dat zijn echt dingen die een mens goed kunnen doen!!

Elise zei

Heel leuk, zeg! Daar wordt je vrolijk van!

mingle-mangle zei

ziet er zoals altijd;D, weer leuk uit,klein gebaar groot plezier toch?!

groetjes mingle-mangle

Tinie zei

Oh, wat leuk. Ga het opslaan! Lieve groetjes Tinie

Antoinette zei

Superleuk Klaske :)
Dankjewel voor het patroon !

Anoniem zei

Waaauw wat een schattig potje heb je gemaakt.
Bij toeval kwam ik op je blog, Mijn complimenten voor je prachtige werkstukken.
Kom zeker nog eens bij je kijken.
Heleen

Akkelien Smink zei

Heel erg leuk, dit patroon! Ik ga 't zeker een keer maken en ik ga je blog ook volgen. (Ik woon ook in Friesland en heb zelf twee blogs, waaronder een Friese, nifelwyfke.blogspot.nl en debreimeisjes.blogspot.nl).
Groetnis,
Akkelien

Anoniem zei

Jammer dat het patroon weg is van het opkikker potje was nu net te laat met uitprinten...

777nelleke777 zei

Dag Klaske, toffe blog! hoe maak je de mond van deze potjes - de mijne zijn nie tzo mooi :(

V Ballinckx zei

Dag klaske,
Kan ik bij jou nog het patroon bekomen van deze keileuke opkikkerpotjes?

Monique Schroeten zei

Hallo Klaske,
kan ik mss van jou het patroon krijgen vind ze zo leuk?????

Nicole zei

Wat ontzettend leuk! Waar kan ik het patroon hiervan vinden?

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske